//

AnySim doet het niet voor tweede keer op 1.1.2

AnySim doet het niet voor tweede keer op 1.1.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Dit is de eerste keer dat ik een vraag stel hier, ik weet eigenlijk neit eens of ik het goed doe.. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-08, 15:19
Busta227 Busta227 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard AnySim doet het niet voor tweede keer op 1.1.2

Hello,

Dit is de eerste keer dat ik een vraag stel hier, ik weet eigenlijk neit eens of ik het goed doe..
Ik heb een unluckte iphone met FW 1.1.2 gehad, maar door een bug kon ik niets meer installeren via installer.app, dus heb ik het hersteld naar 1.1.2 en dan alles overnieuwe geprobeert te unlucken.. maar als ik op de 1.1.1, anySim 1.2.1u installer, zegt hij dat hij deze phone niet kan unlocken en dat ik heb moet overnieuw starten. Weet iemand hoe dat komt, wat ik verkeerd gedaan heb of hoe ik het kan oplossen??

Of een link naar een andere topic als het al beantwoord is, ik kon niets vinden.
Alvast bedankt mensen!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-08, 15:23
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busta227 Bekijk bericht
Hello,

Dit is de eerste keer dat ik een vraag stel hier, ik weet eigenlijk neit eens of ik het goed doe..
Ik heb een unluckte iphone met FW 1.1.2 gehad, maar door een bug kon ik niets meer installeren via installer.app, dus heb ik het hersteld naar 1.1.2 en dan alles overnieuwe geprobeert te unlucken.. maar als ik op de 1.1.1, anySim 1.2.1u installer, zegt hij dat hij deze phone niet kan unlocken en dat ik heb moet overnieuw starten. Weet iemand hoe dat komt, wat ik verkeerd gedaan heb of hoe ik het kan oplossen??

Of een link naar een andere topic als het al beantwoord is, ik kon niets vinden.
Alvast bedankt mensen!!
Als je hersteld heb en opnieuw gejailbreakt, dan hoef je anySIM niet meer te draaien. Je iPhone zou meteen simlockvrij moeten zijn.

Niet vergeten iWorld te draaien!
  #3  
Oud 06-01-08, 15:29
Busta227 Busta227 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

owww.... ik heb hem hersteld en dan downgrade naar 1.1.1 en dan via appSnap overnieuw gejailbreakt en alles..
Zal ik nu anders gwn keer naar 1.1.2 updaten en dan alleen nog maar jailbreaken??

PS: dankjewel voor je reactie
  #4  
Oud 06-01-08, 15:31
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ja, dat zou alles moeten zijn. Om te kunnen bellen moet je in ieder geval naar 1.1.2 als je iPhone daar voorheen al op draaide.

Oktoprep installeren, installer sluiten, terug naar het springboard, updaten naar 1.1.2 met iTunes (niet herstellen) en jailbreaken. Zo gepiept!
  #5  
Oud 06-01-08, 15:33
Busta227 Busta227 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Bedankt! ik ga vanavond gelijk proberen!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp voor iPad doet het niet Ipoelie iPad algemeen 19 19-09-15 17:58
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 21:27
Probleem met video's in spelletjes na tweede keer opstarten. Hionimi iPad algemeen 1 19-11-10 13:23
MPMoviePlayerController zwart scherm bij tweede keer? ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 2 05-06-09 12:38
AnySim 1.2.1u doet het niet! Acemli Unlock [archief] 16 02-01-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.