//

Risico's indien unlockprocedure onbekend?

Risico's indien unlockprocedure onbekend? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voor een collega op zoek naar een iPhone met fw 1.1.1 en kan van iemand een toestel overkopen. Echter, de verkoper geeft aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-08, 22:47
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard Risico's indien unlockprocedure onbekend?

Ik ben voor een collega op zoek naar een iPhone met fw 1.1.1 en kan van iemand een toestel overkopen.
Echter, de verkoper geeft aan dat hij het toestel nieuw heeft gekregen...er een sim in heeft gedaan en is gaan bellen. Van jailbreaken en unlocken heeft hij geen verstand (maar het is WEL gedaan, anders kun je niet bellen)
Nu zal er waarschijnlijk helemaal niets mis zijn met het toestel maar welke risico's loop is indien ik een toestel koop waarvan NIET bekend is hoe het jailbreaken en unlocken tot stand is gekomen? of maak ik me zorgen om niets?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-08, 23:55
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Waarschijnlijk is dit gedaan met Anysim..
Zolang hij niet wilt updaten is er totaal niets om zorgen over te maken.
Blijf gewoon op de versie waar je op zit, en er zal niets aan de iphone komen.

Veel suc6 ermee!
Joris
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht bereik indien 3G ingeschakeld laura82 Odido (T-Mobile) 1 03-03-11 17:26
iPhone 4: Iphone 4G unlockable indien die gekocht is in US ardor9 Unlock 6 07-02-11 17:50
Problemen met bellen indien 3G datanetwerk actief chuckjorris iPhone algemeen 0 15-10-10 12:22
geen service meer indien naar buitenland webdonkey Odido (T-Mobile) 1 28-07-10 18:20
Scherm altijd AAN indien aangesloten op power avdlprive Archief 1 23-11-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.