//

kent iemand i3gsim

kent iemand i3gsim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik kwam op deze site terecht i3gSim unlock iPhone 1.1.2 OTB bootloader 4.6 kent of heeft iemand dit al en werkt het...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-08, 19:25
herberts herberts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard kent iemand i3gsim

Hallo ik kwam op deze site terecht i3gSim unlock iPhone 1.1.2 OTB bootloader 4.6 kent of heeft iemand dit al en werkt het
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 19:31
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

nice nog een Xsim erbij
het begint verwarrend te worden.....
  #3  
Oud 09-01-08, 19:47
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Hey,

Van deze kaart zijn er 2 versies:
  • i3gSim-A

    Preprogrammed to be used with iPhone that was released in the United States, it can pair up with any GSM sim card to work on any GSM carrier in the world. Pair your i3gSim-A with your GSM sim card from any carrier in the world and use it with your US released iPhone.

  • i3gSim-B

    Programmable sim that can be taught to work with iPhone sold in any country. Follow the simple instructions in the user guide that came along with your purchase. In under 1 minute, your i3gSim-B will be fully functional to allow you to use your iPhone with any sim card. Note that these come pre-programmed for US iPhones.

Het komt er dus op neer dat je die i3gSim-A niet kan herprogrammeren maar de i3gSim-B beschikt wel over een stk menu. In dat menu kan je kiezen welke iphone je hebt (de US, UK, ..); op die manier werkt de kaart met alle iphones.

Ik veronderstel dan ook dat in de toekomst je deze kaart zal kunnen aanpassen net zoals bladox Turbosim als dit zou nodig zou bij een firmware update.
Over dat laatste ben ik echter niet zeker

Er loopt ook een topic over deze kaart op hackintOsh
  #4  
Oud 09-01-08, 20:08
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

80 euro...? Amahoela! Te duur

wel programmeerbaar! Nja liever een turbo sim aangezien daar meer gebruikers van zijn

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 09-01-08, 21:20
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Het programmeren komt neer op dat je de AT&T simkaart samen met de i3gSIM in een normale oude telefoon stopt, dan krijg je een menuutje en zeg je: kopieer informatie van SIM naar i3gSIM. Simkaart eruit, met eigen simkaart in iPhone, klaar. Dat is eigenlijk het programmeren...
  #6  
Oud 09-01-08, 22:10
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

dus werkt dit dan ook met eventuele volgende versies?
  #7  
Oud 09-01-08, 22:21
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeekes Bekijk bericht
dus werkt dit dan ook met eventuele volgende versies?
Indien je net zoals Turbosim kan herschrijven is de kans groot.
Wat ik echter niet met zekerheid weet is of je het stk-menu ook kan herschrijven indien dit nodig zou zijn.

Ik zou dit kaartje pas kopen indien er ondersteuning komt van hackers.
De turbosim is immens populair en indien herprogrammeren nodig is zal de community je wel helpen met info te verschaffen.
De i3gsim kan je in het beste geval ook herschrijven maar dan moet je er nog informatie over vinden hoe dit exact dient te gebeuren.
  #8  
Oud 13-01-08, 10:20
Tenvox's schermafbeelding
Tenvox Tenvox is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Te duur of niet, als je niet verder komt met het unlocken kun je redelijk 'desperate' worden. Dan is niets te duur. Ik heb uiteindelijk ook veel minder betaald. Maar laten we proberen iedereen zoveel mogelijk mogelijkheden geven om met hun iPhone te kunnen bellen.

De manier om met deze ig3Sim staat hier omschreven. Heb hem niet getest, maar misschien kunnen sommige dit lijntje oppakken en volgen of er do and don'ts zijn.

iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Let wel, voor windows gebruikers (das dan weer minder)
Succes dudes

T
__________________
Wie de waarheid verteld hoeft weinig te onthouden.
  #9  
Oud 22-01-08, 20:49
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard

Hi,

Ik heb net de i3gSIM-A geinstalleerd op mijn OTB 1.1.2 iPhone. Hij werkt nu goed. Je moet wel eerst het hele jailbreak process uitvoeren. Omdat ik een US versie heb met een Belgische SIM kaart werkte hij aanvankelijk niet. Na het installeren en uitvoeren van Iworld werd mijn Belgisch SIM goed herkent en werkt hij nu.

De SIM kost 70 + 55 dollar. Niet goedkoop, maar je hebt hem binnen een paar dagen in huis. Vraag of ze "content of low value" op het pakketje zetten zodat je niet nog eens aan de douane hoeft te betalen.

Succes ermee
  #10  
Oud 30-01-08, 20:23
patromino patromino is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 22
Standaard

ik ben er nu een paar uur mee aan het prutsen en krijg steeds "no sim" ... Wat is de truc om 'm goed te krijgen?
  #11  
Oud 30-01-08, 20:30
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard i3gSIM

Heb je de software jailbreak eerst naar 1.1.1 en dan naar 1.1.2 gedaan? Onder 1.1.1 werkt hij nog niet. Ik ben inmiddels naar 1.1.3 geupgrade en hij werkt prima.
  #12  
Oud 30-01-08, 20:57
patromino patromino is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 22
Standaard

softwarematig ben ik er helemaal klaar voor. het is volgens mij het hardware-gedelte dat niet helemaal goed gaat. hoe hou je 'm op z'n plek tijdens het in de iphone plaatsen? dan schuift ie bij mij alle kanten op.
  #13  
Oud 30-01-08, 21:16
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard i3gSIM

Misschien heb een te groot hoekje van je SIM afgeknipt. Bij mij blokkeerd de chip op de i3gSIM het verder verschuiven over de SIM. Ik leg hem gewoon op de SIM en schuif het houdertje en de i3gSIM tussen mijn vingers voorzichtig in de iPhone. Het laatste stukje even het houdertje iets naar achter duwen en hij zakt erin.

Even een paar keer proberen
  #14  
Oud 30-01-08, 21:30
patromino patromino is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 22
Standaard

ik denk dat het hoekje te groot is, inderdaad...
  #15  
Oud 30-01-08, 21:36
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard i3gSIM

Probeer het nog eens met een andere SIM. Ik heb het met een ijzerzaagje gedaan, dat werkt preciezer.

Succes ermee
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? svenkoolhof iPhone algemeen 6 09-06-10 17:19
Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent? pokpokpok Koopinformatie Nederland 0 08-04-10 13:08
Wie kent dit schermpje? en hoe krijg je het erop ? luukdoedens Archief 3 09-02-10 21:09
Kent iemand iGoldfisch KDR Jailbreak apps en thema's 12 04-02-08 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.