//

Vreemde dingen

Vreemde dingen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of ik juist heb gedaan om een nieuw topic aan te maken, zoniet dan moeten jullie het maar verplaatsen. Sinds gisteren avond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-08, 15:14
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Exclamation Vreemde dingen

Ik weet niet of ik juist heb gedaan om een nieuw topic aan te maken, zoniet dan moeten jullie het maar verplaatsen.

Sinds gisteren avond herkent Itunes mijn Iphone niet meer heb andere versies van Itunes geinstalleerd maar dat mocht niet baten.
Gemerkt dat alle foto's en muziek etc verdwenen zijn, ook niet zo erg want ik heb ze nog op mijn pc.

Dus ben ik een beetje aant vogelen (klooien) geweest in restore etc, zelfs Ibrickr zegt dat er geen Iphone aangesloten is, ik kan dus ook niet uit recovery komen.

Ik ben er ook achter gekomen dat de 8Gb nu nog maar 300mb is waarfan 27,5 beschikbaar.

Zet ik mijn Iphone weer aan komt gewoon springboard weer terug............maar................. nu kan ik tappen op welk icoontje ook, het icoontje wordt wel geactiveerd (donkerder) maar de applicatie start niet.
Ik kan wel schuiven met springboard.

Wat kan hier nu aan de hand zijn en is er software of instructies om hem uit deze benarde positie te halen.

Ik geef het even op !

Ik ben vant weekend in de regio Rotterdam zou iemand dan voor mij e.e.a kunnen oplossen als er uberhaupt een oplossing voor is ??

Met wanhopige groeten

Spooky
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-08, 23:47
Bulova Bulova is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Goirle
Berichten: 26
Standaard

Hé Spooky,

Ook ik heb problemen met 300mb. Al gezocht op 300mb killer maar daar word ik niet wijzer van.

Mijn probleem doet zich voor nadat ik van 1.1.2 OTB naar 1.1.1 ben gegaan.... zal wel aan mij liggen ;-)

Maar ik blijf graag op de hoogte van eventuele oplossingen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen Pelle4495 iPhone algemeen 14 10-01-13 22:24
Sommige dingen.. iWiefring Chat en geruchten 0 01-04-11 09:09
Touchscreen drukt zelf dingen in Tijss iPhone algemeen 2 02-06-10 18:22
3.0 vreemde dingen?! Hautje iPhone algemeen 10 01-07-09 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.