//

Ultrasim met verschillende SIM's

Ultrasim met verschillende SIM's discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik krijg binnenkort een iPhone met een Ultrasimkaart erbij. Op dit moment zit ik nog bij Hi, omdat ik nog een paar weken aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-08, 10:42
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Question Ultrasim met verschillende SIM's

Hallo!

Ik krijg binnenkort een iPhone met een Ultrasimkaart erbij.
Op dit moment zit ik nog bij Hi, omdat ik nog een paar weken aan m'n abbo vast zit. Als ik m'n iPhone krijg wil ik natuurlijk m'n simkaart gaan gebruiken met de Ultrasim. Echter, ik overweeg over te stappen naar T-Mobile, wegens het naar mijn mening betere data-abbonement (onbeperkt) en betere sim-only abbonementen. Maar kan mijn Ultrasim dit aan? Ik moet dan de boel er weer uitpeuteren, losmaken, en weer opnieuw vastplakken aan een andere simkaart.

Kan ik beter bij Hi blijven? Kan ik beter m'n iPhone als Touch gebruiken tot ik m'n T-Mobile kaart heb? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik lees wel eens van die berichten dat mensen wel 10 keer hun kaart er in en uit hebben gehaald om het uberhaupt aan de praat te krijgen, dus als ik het maar 1 keer zou moeten verwisselen moet dat niet zo'n probleem zijn toch?

Graag jullie advies of ervaringen!
Groetjes Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 17:57
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Niemand die hier ervaring mee heeft?

Nogmaals bedankt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Apps downloaden op 2 verschillende iphones met 1 CC Maus078 iTunes 2 25-08-10 07:53
Verschillende problemen met Cydia darkside Jailbreak apps en thema's 11 23-11-09 21:33
Verschillende sim kaarten MichaelT Archief 7 19-02-08 17:11
UltraSIM + Mobistar v8x Orange 7 13-01-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.