//

1.1.3 kopen ????

1.1.3 kopen ???? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, binnen twee weken ga ik een iphone kopen in NY, nu met die nieuwe software 1.1.3 zouden jullie er ook 1 meebrengen, of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-08, 14:03
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Question 1.1.3 kopen ????

Hi allemaal, binnen twee weken ga ik een iphone kopen in NY, nu met die nieuwe software 1.1.3 zouden jullie er ook 1 meebrengen, of zal het waardeloos worden, daar ik zeker een 1.1.3 zal krijgen, ik heb ook reeds een kingsim gekocht (nog niet ontvangen) moet ik vragen of ze die nog niet uitleveren? of zal hij wel werken als de software gekraakt is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 14:28
dave c dave c is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Hello,
Ik ben pas terug uit de States, heb daar een aantal iphones gekocht in Apple Store en meegebracht. 60% hiervan had nog de 1.1.1 software en slechts 40% had de 1.1.2 versie. Het is dus niet zeker of je de 1.1.3 al gaat verkrijgen.
Toch succes
  #3  
Oud 17-01-08, 14:29
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Je hebt nog 2 weken tijd om te beslissen, tegen dan zal je zien hoe ver het dev-team staat met een oplossing.
Ik verwacht dat een jailbreak er snel zal komen, een software unlock daarentegen zal nog even duren vrees ik.
Over dat kingsim kaartje, indien je nog zou kunnen annuleren: doen!
De kans dat dit kaartje nog zal werken is vrij klein, bladox turbosim en silvercard hebben meer kans om te werken.

Voor mensen zonder V1 sim-kaart hoop ik dan ook dat hierdoor de prijzen van Bladox turbosim niet nog verder zullen stijgen.
  #4  
Oud 17-01-08, 14:39
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave c Bekijk bericht
Hello,
Ik ben pas terug uit de States, heb daar een aantal iphones gekocht in Apple Store en meegebracht. 60% hiervan had nog de 1.1.1 software en slechts 40% had de 1.1.2 versie. Het is dus niet zeker of je de 1.1.3 al gaat verkrijgen.
Toch succes
Dit wil niet zeggen dat je geen 1.1.3 OTB krijgt hang vanaf waar je de telefoon haalt ik zou maar eve checken voordat je koopt of kopen pakketje dicht houden en als het de 1.1.3 is terug brengen want het gaat volgens mij lang duren voordat die unlockd is

Werken die turbosim en andere sim solutions nou wel op de 1.1.3 of niet
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #5  
Oud 17-01-08, 14:42
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Dit wil niet zeggen dat je geen 1.1.3 OTB krijgt hang vanaf waar je de telefoon haalt ik zou maar eve checken voordat je koopt of kopen pakketje dicht houden en als het de 1.1.3 is terug brengen want het gaat volgens mij lang duren voordat die unlockd is

Werken die turbosim en andere sim solutions nou wel op de 1.1.3 of niet
Zolang er geen jailbreak is kan niemand daarop antwoorden.
  #6  
Oud 17-01-08, 14:44
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Bekijk bericht
Zolang er geen jailbreak is kan niemand daarop antwoorden.
Jewel hoor mensen hebben de phone gewoon geactiveerd met de at&t plan en de turbosim werkte niet maar op sommige plaatsen staat dan xsim ofzo wel werkt ksnap het niet meer
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen freewilly134 Koopinformatie Nederland 1 22-10-10 19:39
Kopen in de VS? miggy Archief 1 07-07-08 14:45
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07
kopen in VS digyourownhole Archief 1 08-02-08 11:54
Kopen !!? Boy van Baal Archief 6 16-01-08 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.