//

Turbo Sim en Iphone 1.1.1 firmware

Turbo Sim en Iphone 1.1.1 firmware discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ho Ho! De laatste post van pcmarket gaat over de supersim en niet over de turbosim! Jullie halen twee methodes door elkaar. De post van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-10-07, 14:03
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ho Ho! De laatste post van pcmarket gaat over de supersim en niet over de turbosim! Jullie halen twee methodes door elkaar. De post van TJB is correct. Voor de TurboSIM is geen cardreader/-writer nodig! (voor de supersim wel)
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-10-07, 14:16
Shih Shih is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Oud-Heverlee
Berichten: 14
Standaard

Lekker

Pak van mijn hart. Ik had mn bestelling nog niet gecancelled dus, bij deze:
ik ga er nog steeds voor
  #43  
Oud 09-10-07, 15:51
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Ik sluit me ook aan als geïnteresseerde, maar ik wil wel graag weten wat het gaat kosten.
  #44  
Oud 09-10-07, 16:52
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Bekijk bericht
ALs ik het goed begrijp heb je voor de turbosim een AT&T sim nodig? Zit die standaard bij je iPhone, want van de apple site pluk ik dit af:
In the box
  • iPhone
  • Stereo Headset
  • Dock
  • Dock Connector to USB Cable
  • USB Power Adapter
  • Documentation
  • Cleaning/polishing cloth
Paul
Yep ik heb gelezen dat de AT&T al in de iPhone sim tray zit.

Waar ik me meer zorgen over maak is of je huidige sim(KPN,Vodafone,T-Mobile,etc.) wel erop werkt, dat is erg onduidelijk en moeilijk te vinden. Sommige zeggen niet met 3G sim-kaarten en verschillende soorten(chips) sims, en sommige weer wel. Vaag allemaal, mss zien we dat pas als we hem hebben
  #45  
Oud 09-10-07, 17:14
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

idd, zekerheid zou fijn zijn.
en als alle kaarten en alle firmware/baseband ondersteunt.
Wat gaat het (ongeveer) kosten?
  #46  
Oud 09-10-07, 22:54
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

@PCMARKET: al iets gehoord van bladox?

Mvg,
P
  #47  
Oud 10-10-07, 00:17
Shih Shih is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Oud-Heverlee
Berichten: 14
Standaard

Yep prijs is belangrijk. Ik zou er nog een tweede moeten bij hebben.
  #48  
Oud 10-10-07, 00:25
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

werkt de Turbosim op alle drie de mogelijk iPhone versies?
- geleverd met 111 en downgraded naar 102?
- geleverd met 102 en per ongeluk naar 111 geupdate? (dus niet simlockvrij gehad!)
- geleverd met 102 simlockvrij en per ongeluk naar 111 geupdate?

En ben idd nogal benieuwd naar de prijs...en of het makkelijk is of dat je er toch redelijk technisch voor moet zijn.
  #49  
Oud 10-10-07, 00:27
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
werkt de Turbosim op alle drie de mogelijk iPhone versies?
- geleverd met 111 en downgraded naar 102?
- geleverd met 102 en per ongeluk naar 111 geupdate? (dus niet simlockvrij gehad!)
- geleverd met 102 simlockvrij en per ongeluk naar 111 geupdate?

En ben idd nogal benieuwd naar de prijs...en of het makkelijk is of dat je er toch redelijk technisch voor moet zijn.
Yep werkt, zover ik alles heb gelezen.
  #50  
Oud 10-10-07, 00:28
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Nilles, werkt niet op een met 1.1.1 geleverde en naar 1.02 gedowngrade iPhone, en ook niet op een met 1.02 geleverde die niet is unlocked geweest en daarna is geup- en weer gedowngrade. Dus werkt alleen met de derde optie.
  #51  
Oud 10-10-07, 00:31
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

heb je dit bevestigd freek? zelf getest?
  #52  
Oud 10-10-07, 00:35
Shih Shih is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Oud-Heverlee
Berichten: 14
Standaard

@Freek

inderdaad. Op pagina 1 van deze thread beweren ze dat het werkt met een 1.1.1 out of the box. Heb je bewijs van het tegenstelde?

(Wij hebben geen bwijs, we hebben hoop )
  #53  
Oud 10-10-07, 00:56
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Het spijt me, maar die hoop moet je echt even laten varen.
  #54  
Oud 10-10-07, 07:51
Shih Shih is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Oud-Heverlee
Berichten: 14
Standaard

Bummer... Ik vind overal info dat het zou moeten werken.
Heb jij dat dan reeds getest?

Is het niet de moeite waard dan eens te proberen (hangt van de prijs van de turbosim af natuurlijk. Als dat niet méér is dan 59 EUR dan ben ik best bereid dat eens te proberen.

Wat is de downside? Een geactiveerde iPhone/Pod touch zonder GSM-functies?
of een iBrick?

in een ander geval, sja gewoon geduld hebben en niet om het kwartier alle blogs af gaan
  #55  
Oud 10-10-07, 09:23
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Exclamation Turbosim

Men vraagt mij voor de prijs en focust zich op een prijs van 59,00 Euro als streefdoel.
Op dit moment spreek ik met Bladox en ik heb alvast een 10-tal stuks van deze TuroboSim gekocht. Ik wil ook werkelijk zeker zijn dat deze oplossing werkt.
Veel mensen vergeten ook dat er bij de aankoop wel wat meer komt zien.
Er is onder andere BTW die gerekend wordt op de waarde van de goederen + de verzendingskosten. Alvast goed voor 21% in Belgie. Verder zijn er ook administratieve kosten (facturatie aan de kopers) en niet te vergeten de kosten om de TurboSim bij de geinteresseerde te krijgen.
Bovendien is er blijkbaar te weinig belangstelling om hiermee door te gaan. Je kan pas praten over de prijs indien je weet hoeveel exemplaren er nodig zullen zijn. Als dit over 5 tot 10 stuks gaat zijn er reeds aanbiedingen bij Bladox. Maar een prijs van 59 Euro is hierbij niet haalbaar. Voor die prijs wil ik ze wel inkopen van degene die dat kan klaar spelen.
Dit wilde ik even duidelijk maken om hier geen valse hoop te creeeren.
Indien we dit tot een werkend iets willen maken moeten we eerst weten hoeveel geinteresseerden er zijn. Tot nu toe zijn er dat nog zelfs geen 10.
En hiermee kan je niet aan de slag.
Ik wacht af tot zondag a.s. of we toch nog een behoorlijk aantal geinteresseerden bij elkaar kunnen krijgen. Dan kan pas de procedure opgestart worden. Anders vrees ik dat dit initiatief een stille dood zal sterven en dat iedereen voor de TurboSim weer naar dure aanbiedingen op Ebay mag uitkijken.
Zo gaat dat in zaken. Ik wil dit initiatief tot een goed einde brengen maar op deze wijze gaat dat niet lukken.

Groeten,
Philip
  #56  
Oud 10-10-07, 09:40
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

@PCMARKET Wat de huidige prijs wanneer er 10 worden besteld?
Ik denk als een Admin van iPhoneclub.nl een bericht wil plaatsen op de homepage dat het het aantal aanmeldingen wel zal oplopen tot 20. Wanneer er in dat bericht meteen een uitleg (of een link naar de uitleg) van de turbsim staat is daarover ook direct duidelijkheid.

Van de andere kant denk ik dat de unlock 1.1.1. (softwarematig) er toch wel aan zit te komen (Binnen 2 weken). Het zou natuurlijk ook erg vervelend zijn als je net je TurboSim hebt en er dan dan een software unlock is.

Resume, ik denk dat de TurboSim alleen interessant is wanneer deze snel leverbaar is, niet veel duurder dan 59 euro (netto) en makkelijk in te bouwen is.

Even wat gedachtes op een rij,

P
  #57  
Oud 10-10-07, 10:08
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard Turbo Sim

Bon, eerlijk en serieus als ik ben vermeld ik even wat ik tot nu toe al heb betaald voor 10 stuks van de Turbo Sim.

Contents of your purchase:
Product ID : 31
Vendor Product ID : TSIM_BLANK_5PCS
Product Description: Package of 5 Turbo SIM pieces Product Name : Turbo SIM Blank Version - 5pcs Family Package
Quantity : 2
Handling Fee: 0.00

Shipping Cost: 80.00

Total : 638.00 ( Euro)

Als je dit even door 10 deelt zit je al aan 63,80 Euro per stuk.
Daar moet je dan nog BTW (21%) over rekenen dan zitten we al aan 77,20 Euro/stuk + administratie douanekosten.
En dan moet de ganse molen voor de verdeling ervan nog gefinancierd worden. Ik wil ook een Porche voor de prijs van 2CV maar ik vrees dat dit niet mogelijk is.
Je kan pas de prijs drukken als je over 100 stuks en meer praat.
Indien ik genoeg intenties dwz interesse in de aankoop ontvang, wil ik verder gaan. Vandaar dat ik wacht tot zondag a.s. zoals ik al eerder heb vermeld. Dan kan je pas echt over een prijs gaan spreken.
Dan zal ik dan ook overgaan tot de definitieve opname van de pre-bestellingen en zal ik de aankoop starten. Indien het dan echt te duur uitvalt voor degene die geinteresseerd zijn, kan je altijd afhaken.
Ik zie niet in hoe dit anders te organiseren tenzij ik vandaag al genoeg geinteresseerden heb om verder te gaan.
Je mag niet vergeten dat ik degene ben die zich engageert om het ganse pakket te kopen en ook te financieren. Want Piet Krediet woont bij Bladox niet.
Bovendien vind ik een situatie van opbod en afdingen geen goede basis om van te vertrekken. Wij staan hier niet op de markt.
Ik heb bij deze situatie te veel het gevoel dat iedereen een opportuniteit zoekt zonder zich te willen verbinden. Dan zit er geen andere mogelijkheid op dan het te organiseren zoals ik hierboven aangeef.

Groeten
Philip
  #58  
Oud 10-10-07, 11:00
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

@pcmarket, ik begrijp het allemaal goed. Je innitiatief en inzet wordt vanuit mijn kant ook zeer gewaardeerd. Vergeet niet dat iedereen het zo goedkoop mogelijk wil (nederlanders) en iedereen ziet de prijs op Bladox.com.

Maar goed het is hoop geregel en dan nog het financieren. Blijft lastig, maar wat was de levertijd? Beste idee voor nu? Ik denk nieuwe oproep met prijs, levering en voorwaarde en dan wachten tot volgende week vrijdag (met de hoop dat het devTeam iets ontwikkeld) met het plaatsen van de order?

Mvg,
P
  #59  
Oud 10-10-07, 11:11
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard Turbosim

Geen probleem hoor. Ik heb zelf genoeg computerbeurzen van PCDISCOUNT en PCDUMP in Nederland gedaan om te weten hoe dat het in Nederland werkt. Het verschilt niet zoveel van Belgie hoor. Alleen een Nederland zegt het en een Belg denkt het.
Ik zit voor de eerste lading nog te wachten op een tracking en het is bovendien niet zo een makkelijke firma om te bereiken. Vandaag ga ik alvast mijn VoIP eens stevig laten werken. Later op de dag meer nieuws. Ik ga alvast verder met het organiseren ervan.
  #60  
Oud 10-10-07, 12:13
Shih Shih is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Oud-Heverlee
Berichten: 14
Standaard

Whoops. Mijn druppel is een storm in een glas water geworden

@pcmarket:

Ik bedoelde dat niet slecht hoor, maar zoals je kan zien in de thread wordt er vanalles beweerd en uiteindelijk draait het om hetvolgende: de iPhone unlocked krijgen.

Je initiatief wordt ZWAAR geapprecieerd, ook al klinkt de teneur soms wat anders. (we zijn gewoon ongeduldig, da's normaal)

Als je sneller dan de 'gratis'-software (- van de welke we zelfs niet weten wanneer / of-ie gaat komen / of ie überhaubt gratis zal zijn ) bent, dan ben ik er zeker van dat je nog steeds een groot aantal geïnteresseerden zult vinden.

Als je prijs fair is zoals je net uitlegde, dan ben ik nog steeds van de partij. Voor 2.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Turbo-sim ..???? Nealz Archief 1 03-04-08 21:40
België: contacten op sim na turbo sim mathphone Overige providers België 2 17-01-08 18:44
Turbo sim programmeren Arne2606 Unlock [archief] 4 17-01-08 01:49
Restore en Turbo-sim mpijnacker Unlock [archief] 5 21-12-07 13:47
Iphone Unlocked met Turbo Sim Paolo_Totti Archief 1 06-11-07 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.