//

Mac Herkend iPhone Niet Meer...

Mac Herkend iPhone Niet Meer... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een helemaal goed doorlopen Downgrade/Activate/Jailbreak procedure van Hackint0sh zou hij na het jailbreaken automatisch moeten gaan rebooten... Alleen dat deed hij niet en blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-08, 18:44
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard Mac Herkend iPhone Niet Meer...

Na een helemaal goed doorlopen Downgrade/Activate/Jailbreak procedure van Hackint0sh zou hij na het jailbreaken automatisch moeten gaan rebooten... Alleen dat deed hij niet en blijft nu hangen op het Franse "Slide to Unlock" scherm met het stekkertje onderaan die met een pijl naar het iTunes logo staat... Ik kan "Sliden" maar krijg dan alleen Emergency Call...

Nou zou ik graag helemaal opnieuw willen beginnen maar mijn iTunes herkent mijn iPhone niet meer... Ook niet na een herstart van de Mac en van de iPhone...

Wat moet ik nu doen..?

Ik ben radeloos.., en dit alles na een vastgelopen installer.app na de update...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 19:06
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik neem aan dat je dus nu op 1.1.2 zit ?

Je moet helaas toch weer downgraden naar 1.1.1. Daarna oktoprep installeren en updaten. Daarna jailbreaken met jailbreaker.jar uit de gids 1.1.1 naar 1.1.2 ( Windows ).

Je moet echt blijven wachten totdat het jailbreak programma klaar is. Daarna blijft de iPhone wel in recovery mode hangen. Dit komt omdat je handmatig de 1.1.2 firmware hebt geselecteerd. Laat de iPhone nu aan je mac hangen en start iNdependence. Die start je iPhone door. Eenmaal op het activatiescherm zul je zien dat de iPhone nogmaals herstart. Na deze reboot kun je naar je springboard
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 22-01-08, 19:22
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Ik zou dat heel graag willen doen allemaal maar dat werkt niet..:

Op mijn originele Mac waarop het ruim een maand geleden gewoon goed ging zonder problemen krijg ik deze melding van Independence..:



Ook na opnieuw hem gedownload en geinstalleerd te hebben...


Op mijn andere Mac probeert iTunes hem wel te herkennen maar geeft de melding dat hij niet kan koppelen omdat hij het originele koppelbestand niet kan vinden...
  #4  
Oud 24-01-08, 03:02
thomba123's schermafbeelding
thomba123 thomba123 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 57
Standaard

Maar wat gebeurd er dan als je je iphone in DFU modus probeert te zetten?
  #5  
Oud 24-01-08, 19:41
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Dat is gelukt..!! Na een paar keer opnieuw te installeren en jailbreaken enzo... Is het eindelijk gelukt..!! Zelfs de update van de installer zit erop... Ben nu aan het syncen met me Mac... Ik hoop dat hij nu helemaal goed blijft..! In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp...!!

Let op.., als je de Hackint0sh manier doet.., die is op het eind iets veranderd.., normaal na het jailbraken zou hij na op OK te hebben gedrukt automatisch een paar keer gaan herstarten.., dat doet hij niet meer.., nu zegt hij dat je hem zelf moet herstarten en nadat je dat hebt gedaan doet hij het nog één keer automatisch daar achteraan...

Verder ben ik weer heel blij nu..!!

Laatst gewijzigd door CadmanF; 24-01-08 om 19:43.
  #6  
Oud 13-02-08, 18:37
PlaZoBi PlaZoBi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF Bekijk bericht
Ik zou dat heel graag willen doen allemaal maar dat werkt niet..:

Op mijn originele Mac waarop het ruim een maand geleden gewoon goed ging zonder problemen krijg ik deze melding van Independence..:



Ook na opnieuw hem gedownload en geinstalleerd te hebben...


Op mijn andere Mac probeert iTunes hem wel te herkennen maar geeft de melding dat hij niet kan koppelen omdat hij het originele koppelbestand niet kan vinden...
ik zit dus met hetzelfde probleem. Iphone wordt maar niet herkent.
Kun je mij eens goed uitleggen wat je juist hebt gedaan?
  #7  
Oud 13-02-08, 18:52
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Zoals in het laatste bericht tomba123 als tip gaf aan mij..: Ga naar DFU modus..:


Hoe activeer je DFU mode ?

1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden.
de iPhone sluit nu helemaal af.

4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt.
Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button"
te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode"


Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt. Daarna met het restoren moest ik hem dus weer opnieuw unlocken, jailbraken en updaten... Is weer effe werk maar werkte perfect bij mij...
  #8  
Oud 13-02-08, 18:58
PlaZoBi PlaZoBi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF Bekijk bericht
Zoals in het laatste bericht tomba123 als tip gaf aan mij..: Ga naar DFU modus..:


Hoe activeer je DFU mode ?

1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden.
de iPhone sluit nu helemaal af.

4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt.
Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button"
te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode"


Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt. Daarna met het restoren moest ik hem dus weer opnieuw unlocken, jailbraken en updaten... Is weer effe werk maar werkte perfect bij mij...
Ja, deze DFU mode werkt dus niet bij mijn iphone...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
pc herkend Iphone niet meer spf.iphone iTunes 1 21-02-10 12:17
mac/Wi-Fi adres niet herkend ashey Wi-Fi 3 13-02-10 14:12
iPhone wordt niet herkend in mac phoneboy Archief 2 01-01-08 19:21
iphone wordt niet herkend op mijn mac vanrumst Unlock [archief] 4 28-10-07 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.