//

Brando levert goedkope SIM-unlockchip voor de iPhone

Brando levert goedkope SIM-unlockchip voor de iPhone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Webwinkel Brando uit Hong Kong levert een SIM-unlock-chip die op dezelfde wijze werkt als de TurboSIM en StealthSIM. Door de chip te combineren met je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-08, 16:50
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Brando levert goedkope SIM-unlockchip voor de iPhone

Webwinkel Brando uit Hong Kong levert een SIM-unlock-chip die op dezelfde wijze werkt als de TurboSIM en StealthSIM. Door de chip te combineren met je bestaande simkaart denkt de iPhone dat deze op het AT&T-netwerk is aangemeld.

Lees verder over: Brando levert goedkope SIM-unlockchip voor de iPhone

Tag:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-08, 23:03
Kristelnl Kristelnl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hoorn
Berichten: 42
Standaard

Dit werkt perfect op OTB 1.1.2 (US versie) !
  #3  
Oud 29-01-08, 19:39
Bas van Hout Bas van Hout is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Zijn er al mensen die hier besteld hebben, ben benieuwd naar de reacties.
  #4  
Oud 29-01-08, 20:50
FrankP FrankP is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Zo wordt het voor iedereen wel makkelijk en betaalbaar. Dat is wel weer een voordeel, maar je krijgt wel: door de simbomen het simbos niet meer zien.
__________________
8GB US iPhone 1.1.2 OTB unlocked met EasyIsim
  #5  
Oud 03-02-08, 16:50
SanneW SanneW is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Hardware unlock via Brando: $30!

Ik heb nog niet eerder gepost hier, maar wel veel meegelezen en kennis opgedaan. Waarvoor dank!

Anyway, ik kan het niet laten om jullie op de hoogte te brengen van mijn mayor succesverhaal met de iPhone unlock via Brando.com.hk.

Voor slechts $30 (!!) heb ik daar de sim besteld. Nog geen 5 dagen later had ik hem in huis en een kwartiertje later bel en sms ik als een zonnetje op mijn iPhone / BL 4.6.

Overigens heb ik voor het inpluggen van de SIM geupdate naar 1.1.3 en dat lijkt redelijk probleemloos te gaan. (op een connection probleem met Youtube na).

Dat wou ik even kwijt. Halleluja!
  #6  
Oud 03-02-08, 17:15
sleeps sleeps is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hier een dergelijke sim liggen zonder handleiding ofzo, is het gewoon inpluggen op je iphone en bellen maar ? of moet je iets wijzigen op de iphone ?
  #7  
Oud 03-02-08, 17:21
SanneW SanneW is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Yep, het is echt plug & bel. Let wel op dat je het hoekje van je eigen sim er goed afsnijdt, zodat de sim 'makkelijk' je phone in glijdt.

Vervolgens aanzetten, evt de pincode van je simkaart intoetsen en that's it!
  #8  
Oud 03-02-08, 20:23
sleeps sleeps is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

als er iemand een dergelijke sim wilt hebben, heb hier nog één liggen
  #9  
Oud 04-02-08, 12:17
Jordane Jordane is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard Ook voor nieuwe Iphone uit V.S.

Allen,

Een vriend van mij neemt deze week een nieuwe Iphone (OTB) voor mij mee uit de V.S. Er zal waarschijnlijk v.1.1.3 op zitten. Lees ik het nou goed dat deze nieuwe simkaart ook voor deze versie werkt (ook bellen en smsen) en dat het enkel plug&play is (m.a.w. downgraden etc. is niet nodig)? Hoor graag van jullie. txs

gr. Jordane
  #10  
Oud 06-02-08, 17:02
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard Brando.com.hk unlock card voor 1.1.2 OTB

Ik heb hem op 30-01 besteld, betaald via Paypal (wat tegenwoordig gekoppeld kan worden aan je girorekening middels een machtiging, zodat het daar gewoon automatisch van afgeschreven word): 22,95 euro. (33 dollar)

31-01 is hij verzonden en vandaag aangekomen (06-02), heeft er dus 5 dagen over gedaan uit Hong Kong (minder dan de 7-20 dagen die ze zelf opgaven). Zat in een bruin envelopje met daarop de douane declaratie ("$100 card reader").

Ik had m'n iPhone (van week 51!!) al gejailbraked, zie iclarified.com voor de beste uitleg, specifiek voor Windows hier
Ik heb btw een 1.1.2 OTB met bootloader 4.6, en nu een alleen maar een hoekje uit m'n simkaart gesneden, samen met de chip in de iPhone gedaan. Het werkte meteen! Ik moest nog wel even iWorld doorlopen (zoals bij alle chips), maar hij werkt nu als een tierelier .

Goede ervaringen dus met shop.brando.com.hk .

Ik wil nu 1.1.3 gaan installeren, maar moet me hier nog even over inlezen aangezien ik al m'n instellingen en apps wel terug wil kunnen zetten na de upgrade, iemand tips?

even wat relevante info erbij ge-edit

Laatst gewijzigd door flipjevandejam; 07-02-08 om 17:49.
  #11  
Oud 06-02-08, 18:37
daniower daniower is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 16
Standaard

Is deze kaart ook toepasbaar op een UK versie (1.1.2. / 4.6 bootloader) ??

Er staat hierover volgens mij nog niks op Iphoneclub en ook op de site van Brando niet.

reacties... iemand?
  #12  
Oud 06-02-08, 22:57
pieterhoogen pieterhoogen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Ik had m'n iPhone al gejailbraked (ik heb btw een 1.1.2 OTB met bootloader 4.6) en nu een alleen maar een hoekje uit m'n simkaart gesneden, samen met de chip in de iPhone gedaan. Het werkte meteen! Ik moest nog wel even iWorld doorlopen (zoals bij allemaal), maar hij werkt nu als een tierelier .
Zou je misschien in jip en janneke taal uit kunnen leggen wat je precies gedaan het? Ben namelijk zeer benieuwd!!
  #13  
Oud 07-02-08, 14:36
jeanke54 jeanke54 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

mijn is ook 31/01 verzonden geweest lol dan zal die morgen wel in de brievenbus liggen ... verschil belgie nederland dan .... hopelijk geen douane problemen hiermee ....... met iphone heeft vriend dik bij mogen betalen ...

ik ben ongeduldig lol
  #14  
Oud 07-02-08, 14:37
Mausse Mausse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

2 vragen over deze brando sim kaart shop.brando.com.hk


1. werkt hij met 1.1.2 otb vanaf week 45
2. werkt hij met 1.1.3 otb ?

Graag reactie!
  #15  
Oud 07-02-08, 14:38
Mausse Mausse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flipjevandejam Bekijk bericht
Ik heb hem op 30-01 besteld, betaald via Paypal (wat tegenwoordig gekoppeld kan worden aan je girorekening middels een machtiging, zodat het daar gewoon automatisch van afgeschreven word): 22,95 euro. (33 dollar)

31-01 is hij verzonden en vandaag aangekomen (06-02), heeft er dus 5 dagen over gedaan uit Hong Kong (minder dan de 7-20 dagen die ze zelf opgaven). Zat in een bruin envelopje met daarop de douane declaratie ("$100 card reader").

Ik had m'n iPhone al gejailbraked (ik heb btw een 1.1.2 OTB met bootloader 4.6) en nu een alleen maar een hoekje uit m'n simkaart gesneden, samen met de chip in de iPhone gedaan. Het werkte meteen! Ik moest nog wel even iWorld doorlopen (zoals bij allemaal), maar hij werkt nu als een tierelier .

Goede ervaringen dus met shop.brando.com.hk .

Ik wil nu 1.1.3 gaan installeren, maar moet me hier nog even over inlezen aangezien ik al m'n instellingen en apps wel terug wil kunnen zetten na de upgrade, iemand tips?

Welke versie is dat 1.1.2 vanaf week 45?

Dank
  #16  
Oud 07-02-08, 16:01
jeanke54 jeanke54 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 29
Standaard

hij werkt met 1.12 en met 1.13 !

maar zoals ik begrepen heb uit zibri's blog is software unlock op komst

greetz
  #17  
Oud 07-02-08, 16:42
joeri19 joeri19 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gister mijn Sim unlockchip ontvangen van Brando. Zoals al eerder vermeld, levert hij sneller dan de aangegeven 7 tot 21 dagen. Ik had mijn chip binnen 5 dagen binnen, even geupdate naar 1.1.2 om ook iworld te kunnen draaien. (1.1.2 OTB USA BL 4.6)
Simkaartje uitgesneden, dat wijst zich vanzelf, unlockchip samen met simkaartje in iPhone gestopt en bellen kon ik! Dat voor nog geen 23 euro.

Let wel op dat simkaartje en chip goed aansluiten, ivm het weer open krijgen van simslede. Eerst zat die van mij vast, maar daarbij boden geduld en een pincet uitkomst.
  #18  
Oud 07-02-08, 17:08
wildcard wildcard is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 15
Standaard

WTF ik heb eind jan via brando een sim besteld maar heb nog niets ontvangen :S Ze mailen ook niet terug
Onder Order ID:8C858F0D05 vind ik ook nix.

Laatst gewijzigd door wildcard; 07-02-08 om 18:10.
  #19  
Oud 07-02-08, 22:50
Magix Magix is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Question douane declaratie?

hallo,

Ik heb afgelopen zondag ook bij Brando besteld, dus hoop dat het kaartje snel binnenkomt. Ik lees in dit topic echter over douane declaratie van 100$. Wat betekent dit precies? Ik hoop niet dat dat nog even leuk bij de prijs erbij komt...

Wie kan mij meer vertellen?

Thanks!
  #20  
Oud 07-02-08, 22:55
pieterhoogen pieterhoogen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Heb hem ook binnen gekregen.

$10 stond er op de envelop, als gift...niks hoeven bij te betalen.

Uitgepakt, zat geen handleiding of iets bij, helemaal niks...toen maar iets gezocht en uiteindelijk gevonden, bovenste hoekje eraf knippen(originele sim) en toen samen gedaan, en in mijn iphone sim houder geschoven, met een beetje geweld in de iphone gedrukt...

Het werkt! 23 € ...echt niks...helemaal top! 31 besteld, 7 afgeleverd...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dock en carholder voor met brando rubber bumper NHke iPhone accessoires en onderdelen 0 23-10-10 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.