//

1.1.3 Automatische Restore mode

1.1.3 Automatische Restore mode discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben dus onlangs geupgrade naar 1.1.3, maar mijn telefoon gaat nu bij een harde reset automatisch in de restore mode (denk ik.. iTunes logo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-08, 08:33
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard 1.1.3 Automatische Restore mode

Ik ben dus onlangs geupgrade naar 1.1.3, maar mijn telefoon gaat nu bij een harde reset automatisch in de restore mode (denk ik.. iTunes logo + kabel?).

Wat kan ik hier aan doen, ik had ergens gelezen dat ik hem dan aan independence moest hangen, maar hierbij staat nadrukkelijk vermeldt dat dit alleen voor 1.1.2 is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 08:57
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Bij deze....

1. Deleted iTunes 7.6 (most recent version, I've been using this version through out the whole jailbreaking process)
2. Installed iTunes 7.4.2 (Old Version of iTunes Download)
3. Loaded up iTunes 7.4.2 (had to delete my iTunes library in my music folder for iTunes 7.4.2 to load)
4. Loaded up iNdependence 3
5. Connected my iPhone (shows up disconnected in iNdependence
6. Held the home button/sleep wake button, and then my phone went to the home screen as if it was activated then quickly shut off.
7. It returned to the apple screen where it seemed to be stuck.
8. I disconnected the iPhone from the computer
9. Held the home button/sleep wake button until the screen went blank, and then held the home button... nothing happened, didn't go to the restore screen.
10. Then I turned on the phone normally... waited patiently at the apple logo, and it magically turned on to the home screen.
11. Turned it off and turned it back on, to make sure i don't get the restore screen again, and i got back to the home screen!

Je hebt er echter wel een Mac voor nodig en bij elke reset is het weer raak. Dus vanmiddag toch maar weer even terug naar 1.1.2.
  #3  
Oud 29-01-08, 09:04
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad (denk ik) en 'm TOCH aan independance gehangen. Je ziet wat beweging onderin het scherm en na een seconde of 20 start m'n iphone weer op kort daarop gevolgd door een mededeling van independance dat dit programma voor FW 1.1.2 is en dat het niet zal gaan werken

oh ja...helemaal niets gedaan met mijn iTunes 7.6 versie, gewoon laten staan.

Laatst gewijzigd door Celf; 29-01-08 om 09:07.
  #4  
Oud 29-01-08, 09:20
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Ah ok, nou wij hadden hier nog een Mac staan die versie 7.4.2 had, dus die heb ik gewoon niet geupgrade.
  #5  
Oud 06-03-08, 15:57
paulus paulus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik zat net een filmpje te kijken op mijn iphone met youtube toen ie ineens vastliep... Daarna kwam t apple logo in beeld en na een tijdje stond er het itunes logo met het snoertje eronder... Hij doet nu dus helemaal niets meer!! Ik heb/had firmware 1.1.3 erop zitten, iemand tips?
  #6  
Oud 06-03-08, 16:39
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulus Bekijk bericht
Ik zat net een filmpje te kijken op mijn iphone met youtube toen ie ineens vastliep... Daarna kwam t apple logo in beeld en na een tijdje stond er het itunes logo met het snoertje eronder... Hij doet nu dus helemaal niets meer!! Ik heb/had firmware 1.1.3 erop zitten, iemand tips?
Met ibrick kun je hem uit fe recovery halen.

Iphone aansluiten op de computer als itunes begint te schreeuwen moet je het negeren. ibricks openen en iphone booten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Constant in restore mode Jered iPhone algemeen 6 26-04-11 08:48
Terug in Restore mode na update? Yaleesa iPhone algemeen 19 17-08-09 20:15
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
restore mode pietpiet50 Unlock [archief] 4 04-11-07 11:02
No restore mode PimVB Archief 13 20-10-07 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.