//

Virginizen werkt niet (geloof ik)

Virginizen werkt niet (geloof ik) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit heeft me al heel wat grijze haren opgeleverd. Ik wilde updaten naar 113 maar dat ging niet (ssh gooide me er steeds uit in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-08, 10:24
everhage everhage is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard Virginizen werkt niet (geloof ik)

Dit heeft me al heel wat grijze haren opgeleverd. Ik wilde updaten naar 113 maar dat ging niet (ssh gooide me er steeds uit in terminal), dus ik dacht...dan maar helemaal terug naar 102 en virginizen (mijn iphone is een 101 OTB). Alle guides gevolgd, maar ik krijg het virginizen niet voor elkaar. Ik zet steeds netjes alle bestanden in usr/bin en type exact (maar dan ook echt exact) alles in in terminal wat ik zou moeten. Aan het eind krijg ik steeds een melding dat er geen FLS (?) image geschreven of gevonden kan worden. Ik zit nu op baseband 040213g en firmware iboot-159. Toch geprobeerd om AnySim voor 102 uit te voeren en ik krijg een melding dat de iphone al gemod is en ik kan plots bellen. Als ik nu netjes volgens de guides upgrade naar 111 en anysim installer (de juiste) dan krijg ik een melding dat de seczone niet gevonden kan worden.......bellen werkt niet en het enige dat rest is weer terug naar 102.

Wat doe ik fout of waar mis ik iets?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 10:26
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Als je de apptappinstaller gebruikt, wordt het leven een stuk eenvoudiger. Heb er inmiddels veel gevirginized van en naar alle firmwares die er zijn, tot 1.1.3 weer terug naar 1.1.1 naar 1.1.2 aan toe. Keurig via de installer. Zoek bijvoorbeeld eens op ifoneguide.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn ipad, is geloof ik gestorven gregre iPad algemeen 14 04-04-11 12:51
Simkaart werkt geloof ik niet. Waarom geen idee olav14 KPN 10 08-03-11 11:17
Wel of niet virginizen? thefirstdon Unlock [archief] 4 29-02-08 21:09
Virginizen:wel of niet? RacerX Unlock [archief] 3 15-01-08 22:56
Unlocken 1.0.2 -> 1.1.1 wil niet Virginizen(03.x) designer66 Unlock [archief] 16 08-12-07 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.