//

WinSCP en 300MB Killer problemen na upgrade 1.1.3

WinSCP en 300MB Killer problemen na upgrade 1.1.3 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade (Dev team methode in de installer) heb ik op het ogenblik een 2-tal problemen: De 300 MB Killer Fix in de installer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-08, 11:30
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard WinSCP en 300MB Killer problemen na upgrade 1.1.3

Na de upgrade (Dev team methode in de installer) heb ik op het ogenblik een 2-tal problemen:
De 300 MB Killer Fix in de installer geeft bij mij een script error "Main script execution failed" en als ik de Nederlands dictionary bestanden naar /System/Library/KeyboardDictionaries kopieer crashed WinSCP.

Ik had dit probleem niet in 1.1.2 en weet ook niet of de problemen met elkaar te maken hebben.
Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand er een oplossing voor?

EDIT
Ik kom er net ook achter dat ik bijna geen applicaties kan instaleren, alleen Navizon en iSlots zijn tot nu toe gelukt. Ik heb in een ander draadje dit probleem al eerder gezien. Ga wel zoeken of er al een oplossing voor is en mischien heeft het ook te maken met mijn probleem zoals in de titel wordt aangegeven.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 29-01-08 om 11:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 11:52
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

BossTool al geprobeerd om je application / fonts / ringtones te relocaten?

grote kans namelijk dat je systeem partitie (die van 300mb) vol zit..
  #3  
Oud 29-01-08, 11:57
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leduc Bekijk bericht
BossTool al geprobeerd om je application / fonts / ringtones te relocaten?

grote kans namelijk dat je systeem partitie (die van 300mb) vol zit..
De bosstool wil ook niet instaleren komt niet op mijn springbord en ook wordt er niets toegevoegd in de LocalPackages.plist.

EDIT
Ik heb net Navizon, iSlots en NL Taalpakket gedeinstalleerd en toen kon ik de bosstool instaleren.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 29-01-08 om 12:05.
  #4  
Oud 29-01-08, 12:02
Leduc Leduc is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
De bosstool wil ook niet instaleren komt niet op mijn springbord en ook wordt er niets toegevoegd in de LocalPackages.plist.
na ssh + bsd zit die schijf zo goed als propvol.

Probeer ook even je andere apps + NL taal te verwijderen en dan BossTool te installeren
  #5  
Oud 29-01-08, 12:19
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leduc Bekijk bericht
na ssh + bsd zit die schijf zo goed als propvol.

Probeer ook even je andere apps + NL taal te verwijderen en dan BossTool te installeren
Had ik net gedaan en dat hielp. Maar nu probeer ik het NL Taalpakket 1.1.3 opnieuw te instaleren en deze geeft nu een foutmelding. Kom er net ook achter dat in de application folder nog een apllication folder staat. Erg raar want daar staat de bosstool in en op mijn springbord niet. Na verplaatsen van de bosstool.app folder naar de goede folder (1 hoger dus) is mijn bosstool weer op mijn springbord. Ben nog aan het uitzoeken waarom NL Talenpakket een foutmelding geeft.

EDIT
Geen idee waarom het script niet draait mischien gaat er met het copypath commando iets mis. Ik heb het NL Talen pakket 1.1.3 handmatig geinstalleerd mbv WinSCP en dat werkt.


Laatst gewijzigd door ControlSje; 29-01-08 om 13:09.
  #6  
Oud 30-01-08, 10:13
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Er was iets degelijks mis gegaan tijdens de upgrade naar 1.1.3. De applicatie folders waren dubbel en sommige applicatie waren van 1.1.2 en somige van 1.1.3. Heb een restore naar 1.1.1 gedaan en daarna via 1.1.2 naar 1.1.3 (DevTeam methode). In 1.1.3 als eerste de applicatie folder verplaatst mbv de BossTool, de "300MB Killer Fix" in de iFoneguide gaf een script error.
Het NL Talenpakket 1.1.3 werkte prima.

Moest nog wel de "syncFix voor Dev 1.1.3 Jaibreaks" (van iClarified) instaleren omdat de contact gegevens ed niet gesynchroniseerd werden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met WinSCP Shorty007 iPhone algemeen 7 15-11-08 11:56
Iphone task killer / process killer peterdeleu Jailbreak apps en thema's 1 15-09-08 13:36
Vastgelopen '300MB killer fix' sdekker Unlock [archief] 6 21-01-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.