//

Help gezocht: Jailbreak 1.1.1 gaat op geen manier meer goed

Help gezocht: Jailbreak 1.1.1 gaat op geen manier meer goed discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn 1.1.2 otb met bootloader 4.6 heb ik teruggekregen naar 1.1.1. Dit een aantal weken geleden. Na een poging terug te gaan naar 1.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-08, 12:33
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Exclamation Help gezocht: Jailbreak 1.1.1 gaat op geen manier meer goed

Hallo,

Mijn 1.1.2 otb met bootloader 4.6 heb ik teruggekregen naar 1.1.1. Dit een aantal weken geleden. Na een poging terug te gaan naar 1.1.2 via oktoprep wat mislukt is kan ik 1.1.1 niet meer werkend krijgen.

Restore naar 1.1.1 gaat goed, geen enkel probleem en kom ook in de prefs en op de site van jailbreakme.com.

Alleen, als ik dan AppSnapp wil installeren schiet ie binnen 1 seconde weer op de Activate iPhone pagina. Niet zoals ik de eerste keer gewent was naar de normale slide pagina.

Ik heb vele draadjes al gelezen en diverse mogelijke oplossingen geprobeerd waaronder:
  • Hardwarematige boot voor jailbreaken;
  • Met kabel en iTunes aan jailbreaken;
  • Auto-lock op never;
  • Pop-up blokkering in Safari uitgezet;
Wi-Fi is prima en is unsecured en zonder proxy. Daar zou het ook niet aan moeten liggen.

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen. Ben nu al 2 dagen de AppSnapp aan het installeren en iedere keer maar het hele verhaal opnieuw aan het doen en begin nu redelijk moedeloos ervan te worden.

Alvast bedankt voor de hulp!!!
Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 12:37
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

als je deze tutorial volgt zou het op een uur zeker gefikst moeten zijn
nadien i world nog wel bijzetten
  #3  
Oud 30-01-08, 12:39
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lijnkamp Bekijk bericht
Hallo,

Mijn 1.1.2 otb met bootloader 4.6 heb ik teruggekregen naar 1.1.1. Dit een aantal weken geleden. Na een poging terug te gaan naar 1.1.2 via oktoprep wat mislukt is kan ik 1.1.1 niet meer werkend krijgen.

Restore naar 1.1.1 gaat goed, geen enkel probleem en kom ook in de prefs en op de site van jailbreakme.com.

Alleen, als ik dan AppSnapp wil installeren schiet ie binnen 1 seconde weer op de Activate iPhone pagina. Niet zoals ik de eerste keer gewent was naar de normale slide pagina.

Ik heb vele draadjes al gelezen en diverse mogelijke oplossingen geprobeerd waaronder:
  • Hardwarematige boot voor jailbreaken;
  • Met kabel en iTunes aan jailbreaken;
  • Auto-lock op never;
  • Pop-up blokkering in Safari uitgezet;
Wi-Fi is prima en is unsecured en zonder proxy. Daar zou het ook niet aan moeten liggen.

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen. Ben nu al 2 dagen de AppSnapp aan het installeren en iedere keer maar het hele verhaal opnieuw aan het doen en begin nu redelijk moedeloos ervan te worden.

Alvast bedankt voor de hulp!!!
Koen
Bij mij schoot hij alleen de eertse keer niet gelijk in de activate scherm maar daarna schoot hij altijd in dit activatie scherm. Wat tot nu toe altijd gewerkt heeft is aansluiten op de usb en iTunes aan. Na ongeveer 1 minuut reboot de iPhone meestal automatsch, soms schoof ik de slider ook om telefoon toesenbord te zien waarna de iPhone reboote.
  #4  
Oud 30-01-08, 12:40
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
als je deze tutorial volgt zou het op een uur zeker gefikst moeten zijn
nadien i world nog wel bijzetten
Welke tutorial Truckdiver ??

Hoop dat het een voor mij nieuwe is, heb ondertussen een heel digitaal regenwoud aan tutorials liggen en gebruikt.
  #5  
Oud 30-01-08, 12:44
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows

hiermee MOET het lukken
denkeraan las je de fitmware voor de 1.1.2; gaat opzetten dat je dit doet via WERK BIJ en niet via HERSTEL wat je met firmware 1.1.1. doet
als je jailbraek.jar gebruikt hebt en die zegt dat hij klaar is nog een paar minuten niets doen en afwachten zodat hij de iphone zelf kan op en afzetten

Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-01-08 om 12:47.
  #6  
Oud 30-01-08, 12:47
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Helaas al doorlopen, volg alle stappen letterlijk en netjes maar bij stap 22, het installeren van AppSnapp gaat het mis en blijft het nu al 2 dagen misgaan.
  #7  
Oud 30-01-08, 12:51
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

is normaal als je op app snap drukt dat deze direct terug springt,dat is de bedoeling
normaal moet hij dan op de slide functie komen (zie afbeelding)
  #8  
Oud 30-01-08, 12:56
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Nog even ter info, bij het activate iPhone staat ook in box over de wereldbol heen (Incorrect SIM Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone). Iets wat ik niet in de diverse tutorials tegen kom.
  #9  
Oud 30-01-08, 12:59
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
is normaal als je op app snap drukt dat deze direct terug springt,dat is de bedoeling
normaal moet hij dan op de slide functie komen (zie afbeelding)
Truckdiver, lastig he die attachments
  #10  
Oud 30-01-08, 13:04
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lijnkamp Bekijk bericht
Nog even ter info, bij het activate iPhone staat ook in box over de wereldbol heen (Incorrect SIM Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone). Iets wat ik niet in de diverse tutorials tegen kom.
Heb je wel de AT&T SIM in de iPhone zitten? Volgens de een van de handleidingen is dit belangrijk.
  #11  
Oud 30-01-08, 13:05
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb je je amerikaanse sim er wel in zitten?
ben niet zeker maar ddenk dat dit wel moest zelfde gedachte als controlsje

Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-01-08 om 13:08.
  #12  
Oud 30-01-08, 13:09
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
heb je je amerikaanse sim er wel in zitten?
ben niet zeker maar ddenk dat dit wel moest
ja, originele amerikaanse AT&T sim zit erin. Met eigen sim kom ik ook niet door *#307# heen.
  #13  
Oud 30-01-08, 13:12
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

van wat de simkaart betreft weet ik het ook niet
  #14  
Oud 30-01-08, 13:15
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
van wat de simkaart betreft weet ik het ook niet
Kan ook te maken hebben met m'n bootloader. Maar 4.6 of geen 4.6 zou toch gewoon als Touch 1.1.1. moeten kunnen draaien. Heb ondertussen aardig wat iPhones in mn handen gehad. Meeste 1.1.1 otb en die gingen allemaal als de brandweer. Ook 3.9 1.1.2 terug kunnen zetten naar 1.1.1 zonder problemen. En dan juist met mn eigen phone moet het mis gaan
  #15  
Oud 30-01-08, 14:48
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik heb zelf ook een US 1.1.2 OTB BT4.6 dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Moest gisteren nog terug naar 1.1.1 omdat mijn upgrade naar 1.1.3 mis gegaan was. Dat ging zonder problemen. Maar wat ik al zei het springt bij mij ook op het activeren scherm maar na 1 minuut of zo herstart hj vanzelf. Wat ik wel gedaan hebde laatste keer is de slider gebruiken zodat het telfoon toetsenbord zichtbaar werd. Ik heb ook een keer 2 dagen geprobeerd jailbreakme.com uit te voeren zonder resultaat is erg frustrerend maar ik weet zeker dat het je gaat lukken.

EDIT
Ik gebruik zelf deze handleiding behalve dat ik jailbreakme.com uitvoer met de usb kabel aangesloten en iTunes open. https://forum.iculture.nl/f1/ip...-nl-maken.html

  #16  
Oud 30-01-08, 15:01
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik had hetzelfde. het beste is gewoon na appsnap geduldig te wachten.
Zoals ik e.a. begreep moet appsnap iets downloaden en is die site nogal vaak bezet.
Ik heb toen (met iphone op USB aan de PC en AT&T-SIM erin) nogmaals appsnap gedaan en afgewacht en toen ging hij na 5 minuten vanzelf door.
Je kunt ook proberen ipv jailbreakme.com de site h t t p : / / i.unlock.no te gebruiken.

Je kunt ook proberen tussen 9 en 11 in de ochtend. voor amerikanen is het dan diep in de nacht en europa zit op z'n werk. grote kans dat de download dan sneller verloopt.

succes!
  #17  
Oud 30-01-08, 15:22
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Heren,

Na voor de 100.000ste keer dezelfde procedure te hebben doorlopen is het zojuist gelukt!! Direct daarna via Oktoprep naar 1.1.2 gegaan!!!!!
Nu maar even hard nadenken of het verstandig is om een poging te wagen naar 1.1.3 te gaan of me de eventuele frustratie van opnieuw beginnen te besparen

Jullie nog aanbevelingen om wel of niet over te gaan naar 1.1.3 ??

Mijn dank is groot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr,
Koen
  #18  
Oud 30-01-08, 16:01
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik zelf heb de stap wel gemaakt. Met behulp van de DEVteam upgrade.
Moest wel de syncfix instaleren en heb hem Nederlands gemaakt. Ook is T9 beschikbaar iclusief Nederlands Toetsenbord maar die zul je handmatig moeten instaleren. Als je over gaat zou ik dat doen met een schone installatie van 1.1.2 dus alleen met BSD Subsytem en OpenSSH geinstalleerd en als je in 1.1.3 bent gelijk de BossTool gebruiken om alle data te verplaatsen.
Tot nu toe werkt alles naar behoren alleen de NES applicatie ziet zijn ROMs niet meer terwijl ze wel op de juiste plek staan.

suc6 met je beslissing .
  #19  
Oud 30-01-08, 16:11
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lijnkamp Bekijk bericht
Heren,

Na voor de 100.000ste keer dezelfde procedure te hebben doorlopen is het zojuist gelukt!! Direct daarna via Oktoprep naar 1.1.2 gegaan!!!!!
Nu maar even hard nadenken of het verstandig is om een poging te wagen naar 1.1.3 te gaan of me de eventuele frustratie van opnieuw beginnen te besparen

Jullie nog aanbevelingen om wel of niet over te gaan naar 1.1.3 ??

Mijn dank is groot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr,
Koen
ik blijf er nog even vanaf,zitten nog teveel fouten in naar mijn zin
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht goed gps voor geocaching minitrix iPhone Apps 1 02-05-11 22:40
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode ridouan Jailbreak 3 08-09-10 09:40
iPad: Scherm niet meer goed gecalibreerd na jailbreak johndoe73 Jailbreak 6 06-08-10 17:31
Bellen gaat niet meer (goed) Duggel Archief 5 16-10-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.