//

restoren lukt niet om te unlocken 1.1.1.

restoren lukt niet om te unlocken 1.1.1. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ondanks dat ik mijn eigen iphone van 1.0.2 via 1.1.1. naar 1.1.2 heb kunnen unlocken, upgraden etc, lukt het mij niet om mijn vriendin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-08, 18:00
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard restoren lukt niet om te unlocken 1.1.1.

hallo

ondanks dat ik mijn eigen iphone van 1.0.2 via 1.1.1. naar 1.1.2 heb kunnen unlocken, upgraden etc, lukt het mij niet om mijn vriendin haar onlangs ontvangen iphone te unlocken.

ze heeft 1.1.1. eropstaan, dus eerst heb ik geprobeerd met anysim hem te unlocken. Hij zegt dat dat niet kan. Vervolgens wil ik restoren naar 1.0.2. (zoals ik met mijn eigen iphone heb gedaan), alleen bij restoren zegt ie dat er error is.. Hij staat nu in recovery mode en verder kom ik niet...


help?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 18:51
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht
hallo

ondanks dat ik mijn eigen iphone van 1.0.2 via 1.1.1. naar 1.1.2 heb kunnen unlocken, upgraden etc, lukt het mij niet om mijn vriendin haar onlangs ontvangen iphone te unlocken.

ze heeft 1.1.1. eropstaan, dus eerst heb ik geprobeerd met anysim hem te unlocken. Hij zegt dat dat niet kan. Vervolgens wil ik restoren naar 1.0.2. (zoals ik met mijn eigen iphone heb gedaan), alleen bij restoren zegt ie dat er error is.. Hij staat nu in recovery mode en verder kom ik niet...


help?
Als hij in restoremode staat, iTunes starten en shift-restore drukken.
Zet dan versie 1.1.1 terug (kan je downloaden via firmware in wiki). na proces krijg je een 1015 fout. Geen probleem, via iBrickr 0.91 kan je je telefoon weer booten en kan je de jailbreak uitvoeren. Kijk hiervoor in de wiki.

succes
  #3  
Oud 30-01-08, 18:57
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Het is me gelukt alleen als ik nu op installer klik .. dan krijg ik een blanco pagina.. en dan keert ie weer terug naar het begin/menu.

en nu?
  #4  
Oud 30-01-08, 19:15
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht
Het is me gelukt alleen als ik nu op installer klik .. dan krijg ik een blanco pagina.. en dan keert ie weer terug naar het begin/menu.

en nu?
Kijk of je een werkende wlan verbinding hebt. Dan via de handleiding source toevoegen en dan moet je installer gevuld worden.
  #5  
Oud 30-01-08, 19:17
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lijnkamp Bekijk bericht
Kijk of je een werkende wlan verbinding hebt. Dan via de handleiding source toevoegen en dan moet je installer gevuld worden.

ik heb een werkende wlan.. maar begrijp effe niet wat je met handleiding source bedoelt. Als ik naar installer ga dan is de pagina helemaal blanc, ik zie ook nergens dat ik sources kan toevoegen.
  #6  
Oud 30-01-08, 19:22
lijnkamp's schermafbeelding
lijnkamp lijnkamp is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Ede
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht
ik heb een werkende wlan.. maar begrijp effe niet wat je met handleiding source bedoelt. Als ik naar installer ga dan is de pagina helemaal blanc, ik zie ook nergens dat ik sources kan toevoegen.
Bij installer moet hij een pagina laden van internet en onderin moet je diverse keuzes hebben waaronder install, uninstall en sources. Als je dit niet hebt lijkt het me dat je geen goede installer hebt. Anders even opnieuw restoren naar 1.1.1. Kijk anders even in de wiki naar de jailbreak voor 1.1.2. Staat goede handleiding hoe je alles stap voor stap kan doen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlocken lukt niet... Nathaniel Unlock 23 13-10-10 12:07
iPhone: Restoren met 3.1.3 lukt niet isanderr0 Jailbreak 2 10-08-10 23:02
iphone restoren lukt niet johnybh iPhone algemeen 1 13-01-10 20:23
restoren lukt niet pieterwillems Archief 4 07-06-09 22:56
Restoren lukt niet Paolo_Totti Unlock [archief] 5 04-03-08 02:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.