//

Heb ik iets fout gedaan..?

Heb ik iets fout gedaan..? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb sinds kort een US iPhone BL 4.6 en Firmware 1.1.2. Ik heb er een StealthSIM in zitten. Nou besloot ik maar eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-08, 03:43
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard Heb ik iets fout gedaan..?

Hey,
Ik heb sinds kort een US iPhone BL 4.6 en Firmware 1.1.2. Ik heb er een StealthSIM in zitten. Nou besloot ik maar eens naar 1.1.3 te upgraden, via de installer met de officiele upgrader van Dev Team. Dus afijn, upgraden enzo en ik helemaal blij: 1.1.3. Al mijn foto's en muziek enzo waren nu dus weg, dus ik sluit hm aan op iTunes. Ik heb deze iPhone al eens eerder op mijn iTunes aangesloten en gesynchroniseerd, dus vroeg hij of ik die oude synchronisatie weer wil herstellen op mijn iPhone. Ik dacht nu dus, nou lekker makkelijk, is het wat sneller. Maar wat er dus is gebeurd, als ik mijn iphone aanzet gaat ie wel aan en toont ie het laadschermpje, maar hij doet niks. Na verloop van tijd komt er wel een laadicoontje, maar die blijft maar staan. Hij doet echt helemaal niks. Als ik hem dan via USB op mijn computer aansluit verbindt hij wel met iTunes, en gaat hij om de ±10 seconden trillen, zo raar! Ik kan ook synchroniseren enzo maar de iPhone doet niks. Ik kan hm niet eens uitzetten, de enige manier waarop ik dat heb kunnen doen is de power button + de home button tegelijk in te drukken totdat ie uitvalt (ik weet niet of dit een goede manier is?). Zouden jullie mij alsjeblieft wilen helpen ik heb echt geen idee hoe ik mijn iPhone weer goed krijg..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-08, 10:22
wara-wara's schermafbeelding
wara-wara wara-wara is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar wara-wara Stuur een bericht via MSN naar wara-wara
Standaard

Je had beter dus gewoon kunnen sychroniseren zo te lezen... maar daar heb je nu niks aan.

Wat je misschien zou kunnen proberen. Home + Power blijven indrukken (blijven indrukken totdat hij in herstel modus opstart).

Op die manier kun je in Itunes weer een een oudere firmware opzetten. Dan kun je weer alle upgrades en jailbreakes opnieuw uitvoeren. Er zijn zat handleidingen te vinden hoe je een firmware bestand moet (downloaden en) selecteren voor herstel/update (zie Wiki).

Suc6
__________________
FW 1.1.3 (Dev team)
  #3  
Oud 02-02-08, 13:50
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Maar dan kan ik toch niet meer bellen of wel..? Ik kan mn Baseband ofzo niet meer downgraden want ik heb een 1.1.2OTB. Tenminste, dat is wat ik ergens gelezen heb..
  #4  
Oud 02-02-08, 14:04
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Oh en dan gelijk mn volgende probleem.. In de wiki staat dus als ik in recovery mode wil komen moet ik de Home knop en de aan knop tegelijk indrukken. Als ik dat doe dan herstart mn iPhone een paar keer en hij geeft geen error. Echt ik begin nu toch wel langzamerhand een beetje wanhopig te worden..
  #5  
Oud 02-02-08, 14:29
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: problemen (modding)
  #6  
Oud 02-02-08, 17:13
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Probleem verholpen, gewoon gerestored. Ik kan gelukkig nog steeds bellen Slotje..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb ik iets gemist ? ArB Archief 3 24-11-08 06:09
iPhone: Wat fout gedaan, en hoe te herstellen? Eppotje Jailbreak 7 22-08-08 19:11
ik heb 't gedaan! naar FW 2.0 macgreek Unlock [archief] 33 26-05-08 23:01
Wat Heb Ik Nu Weer Gedaan? OwBeeGee iPhone algemeen 7 07-02-08 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.