//

Wanneer is het nodig om te virginizen?

Wanneer is het nodig om te virginizen? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb per ongeluk ipv te restoren naar 1.11 naar 1.02 gerestored. ik heb weer dmv herstel in itunes de iphone weer naar 1.11 gebracht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-08, 13:30
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard Wanneer is het nodig om te virginizen?

ik heb per ongeluk ipv te restoren naar 1.11 naar 1.02 gerestored. ik heb weer dmv herstel in itunes de iphone weer naar 1.11 gebracht en een jailbreak uitgevoerd. moet ik nu nog virginizen door i.unlock.no toe te voegen aan de sources van install app? of moet ik een baseband downgrade uitvoeren? daarna kan ik oktoprep installen en naar 1.12 upgraden en dan anysim uitvoeren? mijn iphone is van origine een 1.02 unlock en staat nu op 04.02.13

renzie

Laatst gewijzigd door renzie; 02-02-08 om 13:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? MacLover23 Odido (T-Mobile) 8 27-10-10 22:56
Mail.app crasht wanneer ik het opstart dendioo Archief 4 20-07-08 13:46
wat is jailbraiken en is het nodig ? robotkid Archief 1 17-07-08 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.