//

Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr

Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik via iBrickr PXL heb gedownload, zijn ineens mijn INSTALLER en CUSTOMIZE icoontjes verdwenen! Geen idee waar ze zijn en hoe ik ze terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-08, 21:12
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr

Nadat ik via iBrickr PXL heb gedownload, zijn ineens mijn INSTALLER en CUSTOMIZE icoontjes verdwenen! Geen idee waar ze zijn en hoe ik ze terug krijg? Iemand die me kan helpen?

Een paar topics hieronder is er ook een topic waarbij deze icoontjes verwijderd zijn. Maar ik heb ze dus niet zelf verwijderd. Na de PXL installatie moest ik de iPhone uitschakelen en daarna weer aanzetten en toen waren ze verdwenen. Moet ik het wel op dezelfde manier oplossen of niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-08, 21:30
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Het voelt op dit moment best "naar" om het netjes te zeggen haha. Dit kan nog wel goed komen toch?
  #3  
Oud 03-02-08, 21:44
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik gok dat jullie allemaal peter r de vries kijken
  #4  
Oud 04-02-08, 00:21
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik werk trouwens met een gewone PC, dus ik heb geen mac.
In dat andere topic worden er oplossen genoemd voor de mac.
  #5  
Oud 04-02-08, 01:26
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik heb dit bericht gevonden:

My Installer disappeared after a flurry of app installations. I think this problem is so basic that a lot of the people on forums and developers are offering help which is way past over the heads of the newbie Iphone non-tech types like me. Try this work around using Nate True’s iBrickr version: 0.91. It works on Windows or Mac. First install Ibrickr on your PC or Mac. Follow the instructions in the site cre.ations.net - Creation: iBrickr: Easy iPhone ringtone / app management for Windows, download the Zip file, extract it to your desktop, and run ibrickr.exe. When it says Welcome to iBrickr! You are ‘Ready to rock! Pick your poison: ‘etc. Click Applications. On the Applications Manager click Browse Applications then scroll to Dock v2.06.and install Dock application to your IPhone. Allow up to 30 seconds for the install to finish - your phone will soft-restart when it’s complete. This adds a little sunburst icon to the lower corner of the screen. From here you can now view your Installer and whatever else 3rd party apps you have added. I am not sure if the unhacked versions have a way of avoiding this problem but maybe I reading the wrong help sites. If you have a hacked phone then skip the part where Nate tells you how to jailbreak the phone and restore settings through Itunes. Watch the video and I hope this helps.

Maar als ik die Dock v2.06.and install Dock application installeer en dan krijgt hij een soft restart. Maar staan die icoontjes er niet.. Het lijkt net alsof dat PXL Daemon het niet op mn iphone zet ofzo..
  #6  
Oud 04-02-08, 01:41
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Via iBrickr kan ik wel gewoon de mappen zien:
File: /Applications/Installer.app

dus het staat er nog wel op, evenals:
File: /Applications/Customize.app/

Maar hoe krijg ik de icoontjes terug?
  #7  
Oud 04-02-08, 11:37
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Niemand die me kan helpen?

Laatst gewijzigd door Armando; 04-02-08 om 11:41.
  #8  
Oud 04-02-08, 17:20
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Echt nobody?
  #9  
Oud 04-02-08, 18:20
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Echt nobody?
Ik kan het proberen, maar heb een beetje meer gegevens nodig.
Je kunt dus met iBrick je directory structuur bekijken. Maar kun je
mischien ook met WinSCP naar je iPhone? Mischien krijg je de icoontjes terug als je de Customize applicatie verwijderd door de Customize.app directory te verwijderen uit je application directory van je iPhone.

EDIT
Ik vindt net een draadje waar hetzelfde probleem wordt behandeld: https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post53837


Laatst gewijzigd door ControlSje; 04-02-08 om 18:42.
  #10  
Oud 04-02-08, 18:59
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Ik heb je link bekeken, nu is het dus heel naar dat mijn Engels slecht is..
Als ik iBrickr opstart en naar applications ga, zie ik niet de apps die ik op mijn telefoon heb staan. En als ik een nieuwe app. installeer via dat PXL ofzo, dan komt hij ook niet op mijn telefoon te staan..

Ik heb WinSCP gedownload, maar ik begrijp niet hoe ik het aan de praat moet krijgen.
Moet ik op mijn iPhone ook iets hebben staan om te connecten met WinSCP, of heb ik aan WinSCP op de computer genoeg?
  #11  
Oud 04-02-08, 19:28
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie!

Ik heb je link bekeken, nu is het dus heel naar dat mijn Engels slecht is..
Als ik iBrickr opstart en naar applications ga, zie ik niet de apps die ik op mijn telefoon heb staan. En als ik een nieuwe app. installeer via dat PXL ofzo, dan komt hij ook niet op mijn telefoon te staan..

Ik heb WinSCP gedownload, maar ik begrijp niet hoe ik het aan de praat moet krijgen.
Moet ik op mijn iPhone ook iets hebben staan om te connecten met WinSCP, of heb ik aan WinSCP op de computer genoeg?
WinSCP hoeft alleen geinstalleerd te worden op je computer. Deze applicatie communiceert via Wi-Fi met je iPhone. Het is dus van belang dat je een draadloos netwerk hebt waar je iPhone en je computer op aangesloten zijn.
Is je iPhone al aangesloten op een draadloos netwerk?

ps. Het draadje dat ik in mijn vorige bericht benoemde was bij nader inzien toch een ander probleem.
  #12  
Oud 04-02-08, 19:35
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ja ik heb hier een draadloze verbinding. Ik heb het IP adres ingevoerd die mijn iPhone aangeeft.

Heb ik voor de rest zo alles goed ingevuld en goed ingesteld?




Hij geeft namelijk dit aan:


  #13  
Oud 04-02-08, 19:48
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Ja ik heb hier een draadloze verbinding. Ik heb het IP adres ingevoerd die mijn iPhone aangeeft.

Heb ik voor de rest zo alles goed ingevuld en goed ingesteld?
Alles staat goed voor zover ik kan zien. Het Password voor 1.0.2 is dottie 1.1.1 en 1.1.2 alpine. Als dit juist is ingevuld kun je kijken of je het ip nummer kunt pingen. Open op je computer een command scherm (cmd) en type ping xxx.xxx.xxx.xxx waar xxx.xxx.xxx.xxx je ip nummer van iPhone is.
Als alles goed is moet er een response komen.
  #14  
Oud 04-02-08, 20:06
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Wink

Ja Alpine inderdaad, ik heb 1.1.2

Gelukt! Hij zegt dit:


Laatst gewijzigd door Armando; 04-02-08 om 20:18.
  #15  
Oud 04-02-08, 20:20
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nog steeds een Timeout... ip 'n shit is allemaal goed? Anders even een restore doen en hem opnieuw jailbreaken mischien gaat er iets fout bij ssh op de iPhone..

Greetz, Stiruam
  #16  
Oud 04-02-08, 20:24
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Dan ben ik dus wel al m'n nummers kwijt. Smsjes ook, maar dat is niet zo belangrijk..
Ik heb wel dat AnySim erop, maar dat icoon heb ik verborgen met customize en dat icoon is dus weg, dus in AnySim kan ik denk ik ook niet komen?
  #17  
Oud 04-02-08, 20:33
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Ja Alpine inderdaad, ik heb 1.1.2
Dit is niet wat je moet krijgen. Dit betekend dat er geen verbinding gemaakt kan worden met je iPhone. Weet je zeker dat de computer op hetzelfde netwerk is aangesloten en dat hij een ip nummer heeft in dezelfde range?
  #18  
Oud 04-02-08, 20:37
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Het ip nummer van mijn computer weet ik niet.
Hij zit wel zeker weten of hetzelfde netwerk.

Ik heb ook internet via t-mobile en daar staat hij denk ik dan automatisch op ofzo. Maar nu ben ik dus naar instellingen gegaan, toen wi-fi, daar WLAN aangeklikt, daar staat nu een blauw vinkje voor. Daarachter staat een slotje en 4 streepjes in de vorm van een boog, daarna een blauw/wit pijltje, daar klikte ik op en zo kwam ik bij het ip nummer van de iPhone terecht.
  #19  
Oud 04-02-08, 20:45
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Het ip nummer van mijn computer weet ik niet.
Hij zit wel zeker weten of hetzelfde netwerk.

Ik heb ook internet via t-mobile en daar staat hij denk ik dan automatisch op ofzo. Maar nu ben ik dus naar instellingen gegaan, toen wi-fi, daar WLAN aangeklikt, daar staat nu een blauw vinkje voor. Daarachter staat een slotje en 4 streepjes in de vorm van een boog, daarna een blauw/wit pijltje, daar klikte ik op en zo kwam ik bij het ip nummer van de iPhone terecht.
je ip nummer van je computer kun je opvragen met in een command scherm het commando ipconfig te geven.
Heb je mischien de Term-vt100 applicatie geinstalleerd op je iPhone?
Je kunt de installer ook openen door hetvolgende commando in de Term-vt100 in te geven /Applications/Installer.app/Installer
  #20  
Oud 04-02-08, 21:00
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Nee ik heb die app. niet op m'n iPhone zitten..
Het ip adres van m'n computer heeft totaal niks weg van het ip nummer op m'n iPhone..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen charlie666 iPhone algemeen 3 08-07-10 16:46
icoontjes in dock verdwenen??? michel_beckers iPhone algemeen 7 08-05-10 09:56
Icoontjes verdwenen habets1811 iPhone algemeen 3 30-06-09 15:02
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. Vandammes Archief 5 21-05-09 21:41
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. MG TF iPhone algemeen 1 04-11-08 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.