//

iphone unlocken en dan nog de mp3 funcite gebruiken?

iphone unlocken en dan nog de mp3 funcite gebruiken? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben binnekort jarig 17feb. 16. en ben erg aan het twijfelen, ik mag een ipod tuch hebben. maar veel liever heb ik een iphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-08, 18:49
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard iphone unlocken en dan nog de mp3 funcite gebruiken?

ik ben binnekort jarig 17feb. 16. en ben erg aan het twijfelen, ik mag een ipod tuch hebben. maar veel liever heb ik een iphone. ik was vandaag bij de dixons en de medewerker daar had toevallig een iphone. hij zei: ik heb een ipod tuch voor mijn muziek, en de iphone om mee te bellen. omdat het zou zo zijn dat zodra ik de iphone op de computer zou aansluiten (om bv mijn muziek erop te zetten) zou de iphone terugvallen in de ouse staat en zou ik hem opnieuw moeten unlocken. ik heb geen idee welke soort van unlock deze medewerken heeft gebruikt.
maar dan nu mijn vraag: moet ik een ipod tuch koopen, een iphone koopen (maar dan wel alleen als hij kan bellen en als mp3/4 speler gebruikt kan worden) of wachten op de iphone tot hij officieel in nederland is.

Laatst gewijzigd door mysense; 07-02-08 om 19:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-08, 20:30
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Deam.
Eerst naar school gaan (leren schrijven, lezen..), dan eens wat opzoekwerk doen in dit forum (moeilijk is het niet) en als je dan nog een vraag hebt kan je deze gerust deftig stellen.
Om toch niet te onsympathiek over te komen: het is best mogelijk om met je iPhone naar muziek te luisteren en deze nog eens aan te sluiten aan je computer en niet al je muziek kwijt te zijn. Het is absoluut belachelijk om een iPod Touch te hebben als je al een iPhone hebt en moest ik jou zijn zou ik gewoon een iPod Touch kopen of wachten tot je de iPhone in Nederland kan kopen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone MV_agusta Ringtones en Wallpapers 7 05-02-10 02:35
Mp3 gebruiken als Sms/Ringtone zgmatty Archief 1 16-09-09 10:45
Eerst 1.1.1 op je iPhone en dan unlocken of niet? Maikel Archief 18 12-10-07 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.