//

Simkaart schuren?!!

Simkaart schuren?!! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gehoord dat een simkaart in combinatie met een Turbo SIM nogal strak zitten in de iPhone. Zo strak zelfs dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-08, 23:04
Mr. Macminded Mr. Macminded is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard Simkaart schuren?!!

Hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat een simkaart in combinatie met een Turbo SIM nogal strak zitten in de iPhone. Zo strak zelfs dat je hem er amper uit zou kunnen krijgen.

Ik ga namelijk van het weekend aan de gang met een Bladox Turbo SIM. Hierbij kreeg ik de tip om de simkaart iets af te schuren. Hebben jullie dit ook gedaan, en is dit ook nodig bij een Bladox Turbo SIM? Want hij ziet er zo plat uit.

Hebben jullie dit gedaan met schuurpapier, en bouw je zo geen statische elektriciteit op?


Alvast dank,

Mr. Macminded
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-08, 23:36
Mr. Macminded Mr. Macminded is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Om nog even terug te komen op mijn iPhone… ik heb een OOB met FW 1.1.2/4.6 BL.

Ik wilde deze simlockvrij maken met een officiële Bladox Turbo SIM. Om dit te doen, wilde ik gebruik maken van de guide te vinden in de wiki onder het kopje TurboSIM Installatie (MacOS X). Maar helaas doet het bijgevoegde filmje het niet, waardoor ik dus een stapje moet missen.

Op zoek naar een alternatieve activeringsguide, kwam ik deze tegen op iClarified.com. Deze guide leek me wel makkelijk, aangezien er ook nog eens plaatjes bij staan, met als extraatje… een fimpje van het proces.

Heeft iemand ervaring met deze website/activeringsmethode en is deze goed te gebruiken?

Voor de Turbo SIM installatie zelf, kan ik weer prima terecht bij de eerder genoemde, TurboSIM Installatie (MacOS X)-guide in de iPhoneclub wiki.


Misschien zijn deze vragen reeds de revue gepasseerd, maar zag door de bomen het bos niet bepaald meer in de zoekfunctie.

Bovendien is dit iPhone #2 alweer, omdat de vorige recentelijk gesneuveld is door een defect comm board. Dit gaat je bepaald niet in de koude kleren zitten, en hierdoor ben ik extra onzeker, vandaar dat ik naar wat bevestigingen zoek.

Alvast bedankt,

Mr. Macminded
  #3  
Oud 07-02-08, 23:51
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Macminded Bekijk bericht
Om nog even terug te komen op mijn iPhone… ik heb een OOB met FW 1.1.2/4.6 BL.

Op zoek naar een alternatieve activeringsguide, kwam ik deze tegen op iClarified.com. Deze guide leek me wel makkelijk, aangezien er ook nog eens plaatjes bij staan, met als extraatje… een fimpje van het proces.

Heeft iemand ervaring met deze website/activeringsmethode en is deze goed te gebruiken?
Ik kan bevesigen dat het een prima guide is !

Met scheuren van sumkaart heb geen ervaring. Ik gebruik Simfreer en die zijn erg dun waardoor hij samen met simkaart soepen in de iPhone gaat.
  #4  
Oud 08-02-08, 07:59
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

volg die guide maar,is 100% inorde.
als je sim er samen met je turbosim(of ander merk) ingaat moet je niets speciaal doen,ander kan ja zonder problemen wat avn de achterkant afschuren van je orginele simkaart
  #5  
Oud 10-02-08, 14:59
Mr. Macminded Mr. Macminded is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

De guide is inderdaad in orde.

Ook kan ik bevestigen dat het afvlakken/schuren van de simkaart, resulteert in een zeer soepele in- en uitneming van de sim tray met simkaart en Turbo SIM.

Echt een aanrader dus om even te doen!
  #6  
Oud 10-02-08, 15:25
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Ik heb nergens last van, gewoon hoekje eruit, zit prima hoor
Meerdere malen in/uit gehaald!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 17:10
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 08:57
Simkaart DutchEvil Archief 3 05-10-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.