//

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock!

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had ook een groen scherm de 2e keer dat ik ging downgraden. Gewoon de aan/uit knop bovenop je iphone LANG ingedrukt houden. Dan opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 11-02-08, 20:29
hekkemoos hekkemoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik had ook een groen scherm de 2e keer dat ik ging downgraden. Gewoon de aan/uit knop bovenop je iphone LANG ingedrukt houden. Dan opnieuw aanzetten. Nadat je met Itunes de 1.1.1 firmware hebt geladen en de foutmelding krijgt niet op oke drukken en meteen Ibrickr opstarten en Boot phone kiezen. Vervolgens de beltruckjes uitvoeren. Dit moet allemaal heel gemakkelijk gaan. Voor de sw unlock methode ben ik niet teruggegaan naar 1.0.2 maar alleen naar 1.1.1.

Succes!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 11-02-08, 21:40
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Hey,

Ik heb nu ik Gunlock al een paar dagen lang een stuk minder bereik dan met m'n ultraSim:S:S? Hoe kan dit? ik heb wel m'n sim iets dunner geveild, om hem te plaatsen met m'n ultrasim. kan dit het zijn en hem dan gewoon simpel te vervangen voor een andere sim?
  #583  
Oud 11-02-08, 22:48
dentorfs dentorfs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Dan heb je een gefaalde update, verwijder iTunes herster je pc sluit je iPhone aan op een andere poort installeer iTunes opnieuw herstart pc en meestal doet ie het dan bij mij (en dan dus ff opnieuw restoren)

Greetz, Stiruam
Ik heb wel geen groen scherm maar nog wel steeds dezelfde fout (1) iemand anders een oplossing ?
  #584  
Oud 17-02-08, 20:12
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard SIm

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Hey,

Ik heb nu ik Gunlock al een paar dagen lang een stuk minder bereik dan met m'n ultraSim:S:S? Hoe kan dit? ik heb wel m'n sim iets dunner geveild, om hem te plaatsen met m'n ultrasim. kan dit het zijn en hem dan gewoon simpel te vervangen voor een andere sim?
Sim heeft geen invloed op je ontvangst !

Hiervoor zit er een antenne in je Iphone... !
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
luxe ipod unlocken met heilige graal? Franz Archief 8 10-02-08 10:40
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! deltoro Archief 3 08-02-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.