//

Blijf hangen op Apple logo

Blijf hangen op Apple logo discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb zojuist mijn jailbroken 1.1.2 Ipod Touch 16GB wederom jailbroken maar dan 1.1.3. Op het eind van het hele proces is hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-08, 14:26
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Question Blijf hangen op Apple logo

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist mijn jailbroken 1.1.2 Ipod Touch 16GB wederom jailbroken maar dan 1.1.3. Op het eind van het hele proces is hij (zoals het hoort) automatisch gereboot echter komt m'n Ipod vervolgens niet verder dan het Apple logo en blijft daar in hangen. Ik kan helemaal niets meer.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen of mij in ieder geval een zetje in m'n rug geven.

Alvast bedankt,
Joeri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-08, 15:56
bram87 bram87 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 49
Standaard

Voor zover ik weet moet je bij de iPhone de home toets inhouden en dan de aan/uit knop. De uit/aan knap houd je 10 sec ingedrukt en de home toets houd je gewoon in. Dan kom je geloof ik in restore mode. Ik denk dat dit ook geldt voor de ipod touch
  #3  
Oud 09-02-08, 17:19
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram87 Bekijk bericht
Voor zover ik weet moet je bij de iPhone de home toets inhouden en dan de aan/uit knop. De uit/aan knap houd je 10 sec ingedrukt en de home toets houd je gewoon in. Dan kom je geloof ik in restore mode. Ik denk dat dit ook geldt voor de ipod touch
Dank je wel voor je reactie!
Ik heb het inmiddels opgelost. Heb ergens op het net kunnen vinden dat ik de home en de aan/uit knop goed lang ingedrukt moest houden zodat de Ipod 3a4 keer opnieuw opstart. Bij de 1st volgende keer kon ik hem weer syncen gelukkig. Heb nu wel weer standaard instellingen terug maar ik kan tenminste weer gebruik van de Ipod maken..heerlijk
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
help iphone blijft hangen op apple logo andres666 iPhone algemeen 0 22-06-10 21:24
Iphone 3g blijft hangen op apple logo danny--dj iPhone algemeen 2 25-10-09 12:49
Blijft hangen op Apple logo OiP Archief 1 28-04-09 22:48
Iphone blijf hangen op Apple logo Jgase Archief 4 19-11-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.