//

Systeemtijd is niet correct!?

Systeemtijd is niet correct!? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo jongens (en meisjes) we hebben weer wat! Ik heb een Iphone OTB 1.1.2 en ik moest hem vandaag helemaal overnieuw installeren, omdat het door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-08, 22:09
RobGroot RobGroot is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard Systeemtijd is niet correct!?

Hallo jongens (en meisjes) we hebben weer wat!

Ik heb een Iphone OTB 1.1.2 en ik moest hem vandaag helemaal overnieuw installeren, omdat het door een dom foutje van mij een brick was geworden. Ik had eerder geupgrade naar 1.1.3 en dat werkte eigenlijk prima! Totdat ik term-vt100 had geinstalleerd om de ruimte voor mijn applicaties wat groter te maken... Had ik het maar nooit gedaan! Door 1 fout lettertje (of cijfertje) in de code mijn hele springboard weg! Een advies van mij: als je met code gaat werken, werk dan met putty of winscp, dat is veel veiliger en je kunt de codes nog een keer goed nalezen!

Ik heb inmiddels mijn iphone weer bellend en werkend op 1.1.2, en dat zonder stealthsim (of hoe dat ook moge heten...)! Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik zelf niet, maar hij werkt nu puur en alleen op de KPN kaart! Ik heb nu alleen wel een probleempje: de klok loopt niet gelijk. Het is nu 21.10uur 's avonds en de klok staat op 12.10 's middags.

Ik heb Nederlandse instellingen, tijdzone op Amsterdam gezet.... Heb ik iets over het hoofd gezien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-08, 22:16
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Neem hier een kijkje zou ik zeggen
  #3  
Oud 09-02-08, 22:24
RobGroot RobGroot is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard Is al weer opgelost, kan een slot op!

Ik heb het probleem al opgelost! Ik had alles op Nederlands ingesteld, behalve in Instellingen --> Algemeen --> Datum en tijd, daarin staat een setting "Stel Automatisch in". Als je die op uitzet, dan staat daar ook en regio die je in kunt stellen.... Naar Amsterdam gezet en klaar! Daarna stel automatisch in weer aangezet.

Ik hoop dat iemand er wat aan heeft!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps Iphone niet correct weergegeven Itunes wieli040 iTunes 3 07-12-10 11:25
Andere oordoppen werken niet correct?! polat-58- iPhone algemeen 7 17-10-10 07:39
Correct sorteren op Nederlandse achternamen niet mogelijk? Giskard iPhone algemeen 2 04-02-10 09:30
iPod gedeelte werkt niet correct Endness iPhone algemeen 2 21-04-09 17:03
PDF wordt niet correct weergegeven LA_Ranger iPhone algemeen 0 09-04-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.