//

Ik heb het verknald: PUK-code niet bekend

Ik heb het verknald: PUK-code niet bekend discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 1 weekje heb ik de Iphone in huis en zoals iedereen hier met mij eens zal zijn... Het is een geniaal aparaatje . Om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-08, 00:46
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Unhappy Ik heb het verknald: PUK-code niet bekend

Sinds 1 weekje heb ik de Iphone in huis en zoals iedereen hier met mij eens zal zijn... Het is een geniaal aparaatje.
Om de mogelijkheden nog wat uit te breiden wilde in de jailbroken versie van 1.1.3 instaleren.
Dit ging helaas mis. Normaal geen probleem gewoon ff opnieuw downgraden naar 1.1.1 enz enz
Dan komt het probleem....
Tijdens het spelen met de Iphone wilde ik een wachtwoord instellen. Ipv een algemeen paswoord nam ik een sim-paswoord.
Stom genoeg drukte ik daarbij zonder echt op het scherm te lezen 3x het foute standaard wachtwoord in. Resultaat: de at&t simkaart in geblokeerd.

Jullie snappen het probleem waarschijnlijk al: nu ik wil downgraden blijft ie zeiken dat ie o-zo-graag een puk-code wil.
Ik heb vanalles geprobeerd, waaronder ZiPhone, maar zolang de Iphone naar een niet geblokeerde at&t simkaart blijft zoeken kom ik niet verder.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik denk zelf aan:
-jailbraiken enz zonder simkaart...
-puk code achterhalen (at&t customerservice zullen niet snel een pukcode uitdelen aan een Nederlander die niet eens kan vertellen wat het telefoonnummer van de simkaart is)

-Of misschien de makkelijkste oplossing...Wie woont er in de buurt van Maastricht en wil zijn/haar at&t sim ff uitlenen... of dat ik langs kom ofzo.

Ik hoop dat iemand kan helpen... een dode Iphone is niet leuk

Laatst gewijzigd door Duggel; 12-02-08 om 00:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-08, 01:57
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Ik kan wel een AT&T sim kaartje aan je uitlenen als je wil. Woon niet in de buurt van Maastricht maar kan hem wel opsturen

Mail me even op bealeo @ gmail (punt) com
  #3  
Oud 12-02-08, 09:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Een andere simkaart gebruiken en daar even de pincode vanaf halen werkt toch ook?
  #4  
Oud 12-02-08, 12:44
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Een andere simkaart gebruiken en daar even de pincode vanaf halen werkt toch ook?
Als het dan om een at&t sim gaat wel... Met mijn kpn-sim geeft hij aan dat ik de originele simkaart moet invoeren.
  #5  
Oud 12-02-08, 16:08
profit42 profit42 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duggel Bekijk bericht
Als het dan om een at&t sim gaat wel... Met mijn kpn-sim geeft hij aan dat ik de originele simkaart moet invoeren.
Je kunt die melding gewoon negeren en gaan jailbreaken. Ik heb zelf al meerdere malen mijn telefoon (bl 3.9) gevirginized, gejailbreaked, geunlocked, gactiveerd etc. (eerst 102, toen 111, toen 112, en nu pasgeleden 113) zonder AT&T sim erin te hebben gebruiken (dus gewoon met m'n vodafone sim erin, dan komt er dus zo'n meldingkje op dat activate now schermpje op je iphone dat de verkeerde sim erin zit, gewoo negeren).
__________________
Hoor JIJ het verschil tussen een 128 en een 320 kbps mp3?
Test jezelf nu op: mp3ornot.com
  #6  
Oud 12-02-08, 17:32
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door profit42 Bekijk bericht
Je kunt die melding gewoon negeren en gaan jailbreaken. Ik heb zelf al meerdere malen mijn telefoon (bl 3.9) gevirginized, gejailbreaked, geunlocked, gactiveerd etc. (eerst 102, toen 111, toen 112, en nu pasgeleden 113) zonder AT&T sim erin te hebben gebruiken (dus gewoon met m'n vodafone sim erin, dan komt er dus zo'n meldingkje op dat activate now schermpje op je iphone dat de verkeerde sim erin zit, gewoo negeren).
Ik kan de melding niet negeren. Zodra ik de Iphone aan de pc hang krijg ik de puk-code melding. Ik kan hem dan wel terugbrengen naar 1.1.1, maar vervolgens komt de stap waarin je naar het noodoproepvenster moet gaan. Doordat de simkaart zelf geblokkeerd is kan ik niet bellen naar dat #307# (ofzoiets) Ik druk op call en hij belt dan niet...

Maargoed een simkaart is onderweg
  #7  
Oud 12-02-08, 17:40
profit42 profit42 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duggel Bekijk bericht
Ik kan de melding niet negeren. Zodra ik de Iphone aan de pc hang krijg ik de puk-code melding. Ik kan hem dan wel terugbrengen naar 1.1.1, maar vervolgens komt de stap waarin je naar het noodoproepvenster moet gaan. Doordat de simkaart zelf geblokkeerd is kan ik niet bellen naar dat #307# (ofzoiets) Ik druk op call en hij belt dan niet...

Maargoed een simkaart is onderweg
Ik bedoel dat je de foute sim melding kunt negeren, niet de PUK melding.

Je moet dus even een andere sim erin doen, van je oude telefoon fozo, iig een die niet geblokkeerd is.

Dan kun je gewoon *#301# intikken en op call drukken.

(en trouwens, misschien is die nieuwe unlocker van Zibree/i.unlock.no (laatste voor de GUI) iets voor je, kan je al die stappen gewoon overslaan, hoef je alleen op free my iphone te klikken en hij doet alles voor je, vanuit de restore mode.
  #8  
Oud 12-02-08, 17:42
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duggel Bekijk bericht
Ik kan de melding niet negeren. Zodra ik de Iphone aan de pc hang krijg ik de puk-code melding. Ik kan hem dan wel terugbrengen naar 1.1.1, maar vervolgens komt de stap waarin je naar het noodoproepvenster moet gaan. Doordat de simkaart zelf geblokkeerd is kan ik niet bellen naar dat #307# (ofzoiets) Ik druk op call en hij belt dan niet...

Maargoed een simkaart is onderweg
Ik heb mijn iPhone gewoon hersteld naar 1.1.3 met mijn KPN SIM kaart daarna geunlocked met de ZiPhone methode. Ik heb mij At&T kaart dus niet gebruikt. Ik weet niet of dit ook voor jou een oplossing is maar aangezien je de iPhone pas een week hebt ga ik ervan uit dat het een 1.1.2 OTB BT4.6 is.
  #9  
Oud 13-02-08, 08:02
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone gewoon hersteld naar 1.1.3 met mijn KPN SIM kaart daarna geunlocked met de ZiPhone methode. Ik heb mij At&T kaart dus niet gebruikt. Ik weet niet of dit ook voor jou een oplossing is maar aangezien je de iPhone pas een week hebt ga ik ervan uit dat het een 1.1.2 OTB BT4.6 is.
Heb mijn 1.1.2 OTB BL 4.6 ook geactiveerd/unlocked met mijn eigen Proximus simkaart waarvan ik de pincode had uitgeschakeld! AT&T kaart, die ik trouwens ook per ongeluk had geblokkeerd, niet nodig!
  #10  
Oud 13-02-08, 19:36
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Het is gelukt, mijn Iphone leeft weer.
De simkaart eruit halen en vervolgens zonder simkaart erin ZiPhone laten lopen. Dat was de oplossing.
Grample, bedankt voor het opsturen van je simkaart, ik stuur hem morgen meteen terug.
Ik heb hem niet nodig gehad maar toch... een donatie voor de moeite volgt(Y)

Groetjes,

Marc
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. andreasksv iPhone algemeen 6 25-03-09 18:30
sorry heb hafl antwoord gevonden maar verder kon ik het zelf niet vinde GreatfunnyDirk Archief 1 27-11-08 22:15
Heb een idee maar kan het niet uitvoeren. SuperDutch Archief 14 25-10-08 01:18
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. orli Archief 3 23-04-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.