//

iPhone wil niet herstellen

iPhone wil niet herstellen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee weken in het bezit van een iPhone. Heb deze laten unlocken bij iphoneactiveren.nl . Dit werkte heel eventjes, bij thuiskomst kreeg ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-08, 14:33
Lothian Lothian is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Acquoy
Berichten: 18
Standaard iPhone wil niet herstellen

Sinds twee weken in het bezit van een iPhone. Heb deze laten unlocken bij iphoneactiveren.nl . Dit werkte heel eventjes, bij thuiskomst kreeg ik de melding 'need repair'.
Terug naar iphoneactiveren maar helaas, deze krijgen de iphone niet meer aan de praat.
Wanneer ik nu in iTunes herstel kies krijg ik uiteindelijk een foutmelding. (1011).
Wat kan ik nu nog proberen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-08, 15:12
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Aan een andere poort koppelen werkt wel eens en je PC een paar keer opnieuw opstarten

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 15-02-08, 15:54
Lothian Lothian is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Acquoy
Berichten: 18
Standaard

Helaas, blijft een foutmelding geven.
  #4  
Oud 15-02-08, 15:56
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Als je toch alles opnieuw wilt doen gebruik dan de DFU mode (zie wiki) om te herstellen. De DFU mode is een speciale variant van de restore mode. Zelf heb ik ook een aantal keren een 1011 errorcode gehad en de DFU mode hielp mij een stuk verder. Je moet dan wel alles...dus het hele upgrade proces...opnieuw doen!!! Bij de DFU mode zie je alleen een zwart scherm op je iPhone, maar iTunes zal dan melden dat het een iPhone heeft aangetroffen in herstelmodus. Lees goed de Wiki beschrijving.
  #5  
Oud 15-02-08, 19:24
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

en...is het gelukt??
  #6  
Oud 16-02-08, 00:52
Lothian Lothian is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Acquoy
Berichten: 18
Standaard

Heb ik geprobeerd, tevergeefs. Blijf de foutmelding krijgen. De iPhone kan nu dus verder niets anders dan het eerste scherm met de iTunes stekker laten zien.
  #7  
Oud 16-02-08, 01:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

De 10xx meldingen hebben met de baseband te maken. Je krijgt hem als je probeert te downgraden. De 16xx meldingen hebben vaak met een USB of iTunes probleem te maken.
Waarom kan iphoneactiveren.nl dit niet verhelpen????
  #8  
Oud 16-02-08, 09:37
jopiehuizinga jopiehuizinga is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad; op macosx ben ik uit deze gele 3hoek gekomen door independence op te starten en de iPhone aan en uit te zetten. Maar ik kan nog steeds niet herstellen: 'De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).'
  #9  
Oud 16-02-08, 09:45
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Tenzij er een mechanisch defect is moet je met independence (je bent een macuser) of de DFU mode weer een iphone kunnen krijgen die je middels iTunes kunt herstellen. Weet je zeker dat je alle handelingen correct hebt verricht om in de DFU mode te komen?? Als je de iTunes stekker kunt zien staat ie in principe in restore mode.
  #10  
Oud 16-02-08, 09:47
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Sorry hoor, maar als je voor 75 EURO je telefoon laat unlocken en het werkt daarna niet meer, dan zou ik een andere iphone eisen.

Daarbij vind ik het een belachelijk bedrag voor een klus van hooguit 10 minuten.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #11  
Oud 16-02-08, 12:10
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Oke ik weet niet hoever je itunes precies je eruit gooit en of onderstaand probleem je probleem kan oplossen.

Als het een baseband issue is dan kan virgenizer volgens mij wel eens helpen. Mocht het toch een ander probleem zijn, misschien dat mijn vorige probleem je iets kan helpen. Ik wilde toen van een 1.1.3 downgraden naar 1.1.1 of 1.1.2 maar kreeg continue een onbekende foutmelding van Itunes. Ik heb toen stap 1 t/m 8 van onderstaande link uitgevoerd en die zorgde er voor dat ik een heel stuk verder kwam.

Alleen 1 t/m 8 dus voor bootloader 4.6!:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...9-windows.html
  #12  
Oud 16-02-08, 16:39
Lothian Lothian is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Acquoy
Berichten: 18
Standaard

Heb de iPhone in DFU 'gezet' en vervolgens kreeg ik dit:









Jammer.

Even een reactie op Fresh, volgens iPhoneactiveren is het een hardware probleem.
  #13  
Oud 16-02-08, 16:53
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Is dit al vrij direct nadat je de phone wilt restoren of halverwege het proces?
  #14  
Oud 16-02-08, 16:55
Lothian Lothian is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Acquoy
Berichten: 18
Standaard

Na een minuut of 3 denk ik. Alles ziet er tot dan toe hoopvol uit.
  #15  
Oud 16-02-08, 17:03
leufje leufje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 57
Standaard 1011 error

Als je googled op iphone 1011 error zul je lezen dat dit een meer voorkomend probleem is. Helaas lees ik dat in de meeste gevallen de iphone dood is. Gewoon overnacht terwijl hij in de lader stond bij mensen is het misgegaan, dus 1 op 1 relateren aan de unlock gaat denk ik helaas niet.

Toch ben ik ook een paar oplossingen tegengekomen, maar die kun je zelf ook googlen, staan vrij bovenaan als je een beetje doorleest.

Tenslotte weet ik dat Destiny dit probleem ook een keer heeft gehad, misschien dat hij dit heeft opgelost en je kan vertellen hoe.

Ik zou proberen om te herstellen naar 1.0.2 of 1.1.3. Kijken of hij bij alle mogelijke firmwares dezelfde errors geeft. Bij de lagere firmwares (1.0.2 en 1.1.1) schijnt independence hem nog wel eens uit de restore mode te krijgen. Echter lijk je dan in veel gevallen niet te kunnen bellen of heb je geen imei, omdat er toch iets hardwarematigs mis is gegaan.

Als allerlaatste zou je Ziphone eens kunnen proberen. Misschien dat je met een -a -j -v er nog iets van leven in krijgt.
  #16  
Oud 16-02-08, 17:07
Filipvdh Filipvdh is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Probeer eens om met Apptap te werken...
Ik heb het probleem vorige week ook gehad (donwgrade nr 1.1.1) en plots foutmelding
Via Apptapp installer was dit opgelost (is wel voor PC denk ik) - meteen weer in recovery mode !
  #17  
Oud 16-02-08, 17:14
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik heb deze foutmelding diverse keren gehad toen ik vanuit FW 113 terug wilde herstellen vanuit de gewone restore mode ("itunes + snoertje").

In mijn geval bestond de oplossing uit het in de cradle zetten van de iphone. iTunes is afgesloten. Vervolgens op de home button en de powerbutton drukken totdat het symbooltje van iTunes begint te stuiteren (op een mac...) en de melding komt dat iTunes een iphone in herstel modus heeft aangetroffen. Vervolgens iTunes de 113 upgrade op laten halen en installeren.
  #18  
Oud 16-02-08, 17:15
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Ben zeer benieuwd hoe dit afloopt, mocht het allemaal niet werken zou best eens met de PC willen kijken of er leven in te krijgen valt
  #19  
Oud 16-02-08, 17:25
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Lijkt me zeeer sterk dat dit een hardwarematig probleem is, aangezien je (lijkt mij) er niets vreemd mee hebt gedaan op de weg naar huis?

En voor zo'n belachelijk hoge prijs vind ik het niet meer dan redelijk van iphoneactiveren.nl om garantie bij de unlock te bieden! (in hoeverre dat mogelijk is)

Hopelijk krijg je hem weer aan de praat!

Gr. Amp
  #20  
Oud 16-02-08, 17:39
leufje leufje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 57
Standaard

@amp: ik ben ook altijd van mening dat als er nog leven in zit, hij ook leeft (en dat het dus geen hardwarematig probleem is). Als je echter googled op deze foutcode zie je toch behoorlijk veel hardwarestoringen naar boven komen, ook van gebruikers in de VS die nooit een unlock hebben toegepast. Onder garantie is dan vaak het toestel vervangen.

Maar ik zou mn handen er ook wel even vuil aan willen maken om te zien of het niet toch gewoon te fixen is... lijkt mij ook wel namelijk....
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone wil niet herstellen thatsmaddog iPhone algemeen 0 20-03-11 20:33
iPhone: iphone 4 wil niet herstellen Help!? alie91 Jailbreak 3 28-11-10 18:18
ipad wil niet meer herstellen bettina iPad algemeen 4 25-08-10 10:13
iPhone 4 wil niet updaten en/of herstellen Jeroen1991 iPhone algemeen 1 12-08-10 00:30
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.