//

alles dubbel na update ziphone

alles dubbel na update ziphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb net met groot succes mijn iPhone met 1.0.2 ge-update naar 1.1.3 en met ZiPhone jailbreak, activeren en unlocken. Enige probleem dat ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-08, 14:59
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard alles dubbel na update ziphone

Hoi,

Heb net met groot succes mijn iPhone met 1.0.2 ge-update naar 1.1.3 en met ZiPhone jailbreak, activeren en unlocken. Enige probleem dat ik nu heb: ik heb al mijn spul van voor de update erop staan want de iPhone geeft ruim 7 gig gebruikt aan. Nu heb ik even ge-ssh-t en gekeken onder private/var/root/library en daar staan in elk geval alle apps die ik in 1.0.2 erop had staan.

Ik wil dus mijn oude apps, muziek etc. van de iPhone halen, zodat de ruimte vrij komt voor de nieuwe apps, muziek etc. Wie weet waar het oude spul zit in de directories en waar de apps, muziek etc. zitten in 1.1.3?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 15:11
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt het beste de iPhone in DFU mode zetten en daarna opnieuw herstellen naar 1.1.3. Dan is je iPhone helemaal clean
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 18-02-08, 15:24
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Dus ik kan 'm via ZiPhone in DFU mode zetten en dan in iTunes herstellen? Moet ik 'm daarna weer via ZiPhone jailbreaken, activeren en unlocken?
  #4  
Oud 18-02-08, 15:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Dus ik kan 'm via ZiPhone in DFU mode zetten en dan in iTunes herstellen? Moet ik 'm daarna weer via ZiPhone jailbreaken, activeren en unlocken?
Ja........
  #5  
Oud 18-02-08, 15:45
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Gelukt, thanks! Weet je toevallig waar ik in 1.1.3 via Cyberduck ringtones en system sounds kan neerzetten?
  #6  
Oud 19-02-08, 10:56
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Heb nu een ander probleem. Ik krijg niets meer geinstalleerd met Installer. Ik had op een gegeven moment vanalles erop gezet en ook heel wat repo's gesourced en toen ineens verdween de Installer.app. Opnieuw gerestored en jailbreak/activate/unlock met ZiPhone maar kom nu telkens niet verder dan de installatie van BSD Sybsystem en OpenSSH. Alles wat ik daarnaast wil installeren geeft 'main execution script failure'-error.

Installer zelf kan ik niet uninstallen maar ook de functie reinstall werkt niet. Bovendien geeft ie aan dat de Installer.app maar 0 bytes is. Toen ik met Cyberduck m'n phone inging gaf ie op een gegeven moment in de map 'Installer.app' aan dat er niks in zat. Heel vreemd allemaal, heb al wel 3-4 keer de hele procedure opnieuw uitgevoerd. De standaard-apps doen het wel allemaal, heb ook wi-fi enzo, alleen dat Installer-gedoe... Enig idee?
  #7  
Oud 19-02-08, 10:58
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Community Sources updaten
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #8  
Oud 19-02-08, 11:25
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Heb ik geinstalleerd, heel vreemd dat ie dat wel oppikte. Maar nog steeds doet ie verder niets bij installeren: telkens weer 'main script execution failure'. Ik zag wel via Cyberduck dat er een Applications-Root map staat in private/var/root... was me niet eerder opgevallen.
  #9  
Oud 19-02-08, 11:25
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Oh ja, hij laat trouwens bij 'uninstall' alleen BSD, OpenSSH en Installer zien, verder niets.
  #10  
Oud 19-02-08, 13:38
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Ik had ook het probleem dat installer verdween. Heb nu 3 x geupgrade naar 1.1.3. De laatste keer heb ik zo snel mogelijk BSD subsystem en Open SSH er op gezet om via winSCP de installer app te kopieren naar mijn computer. Tot nu toe heb nog maar weinig durven installeren maar wat nu wel anders is, is dat ik de 300Mb fix niet heb geprobeert te installeren of de Bosstool. Ik moet nog "even" verder zoeken op het forum of meer mensen dit herkennen en of er een oplossing voor is.
Als ik er achter ben hoe ik een bestand kan toevoegen aan een post dat kan ik je installere ook geven.
Paz
  #11  
Oud 19-02-08, 14:13
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik herken het. Punt is vaak dat apps alleen via installer erop kunnen, anders kan je cyberduck gebruiken om ze handmatig erop te zetten. Ik heb installer ook snel naar de Mac gezet, maar geen idee of dat een goeie is. In elk geval krijg niks geinstalleerd, community sources doet het zonder foutmelding maar komt er niet op: staat daarna gewoon weer bij de hele lijst.
  #12  
Oud 19-02-08, 20:42
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Okay, het is weer gelukt. Ik heb m'n iPhone via ZiPhone in DFU gezet en in iTunes de firmware hersteld (alt + herstel) naar 1.1.3. Vervolgens via ZiPhone weer jailbreak/activate/unlock. Eerste wat me nu opviel was dat na het herstel in iTunes de carrier 'vodafone' aangeeft (mijn provider). Normaal gesproken zou je een berichtje 'ongeldige SIM' ofzo moeten krijgen dacht ik. Wellicht ligt dit aan het feit dat ik 'alt + herstel' heb gedaan en niet alleen 'herstel'?

Hoedanook, installer geopend en de instructies van Zibri gevolgd op zijn blog. Allereerst had ik deze keer iTunes gewoon open laten staan wat hij aanraadde. Vervolgens met Installer eerst de sources refreshed en als een gek gaan installeren: BSD Subsystem, OpenSSH, BossTool en iFoneguide-repo (uiteraard). Hij werkt in elk geval perfect nu. Een ander advies van Zibri zelf: maak in iTunes een nieuwe identiteit aan en gebruik geen reservekopie. Dit schijnt 1.1.3 niet zo prettig te vinden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail zeer traag na update ios4 en mailtjes staan 3/4 dubbel in prullenbak ovans iPhone algemeen 1 26-08-10 22:00
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 20-07-10 08:07
ontvang emails steeds dubbel sinds update Wotan iPhone algemeen 3 01-07-10 16:01
Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? stevenrodenburg1 iTunes 4 18-11-08 21:03
ZiPhone versie update 2.6 is uit SoundForge Unlock [archief] 22 20-03-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.