//

Problemen met virginizen 1.0.2

Problemen met virginizen 1.0.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar avonden spitten en eerder al een soort van crashende iphone ben ik ten einde raad. Wilde er eens goed voor gaan zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-08, 15:20
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard Problemen met virginizen 1.0.2

Na een paar avonden spitten en eerder al een soort van crashende iphone ben ik ten einde raad. Wilde er eens goed voor gaan zitten om mijn iphone te updaten. Wiki's gechecked, software gedownload en klaar gezet, ook de 1.0.2 firmware om weer te kunnen recoveren. Maar zit weer met een iphone die "niets meer doet".
Moet dus als eerste stap "virginizen" middels Installer. Nouja dat staat er dus niet op bij mij. Heb mijn iphone in Den Bosch gekocht bij een telefoonboer achter 't station aldaar. Weet dat er Anysim 1.0.2 was gebruikt om te unlocken.
Dus net weer geprobeerd Installer erop te zetten en weer de melding "bootstrap failed" en op mijn iphone "please connect to itunes". Ik gedaan en 1.0.2 firmware opnieuw erop en nu kreeg ik eerst de melding van een locked SIM. Forum gechecked en met een oude phone de SIM pin eraf. Maar nu staat er dus: "Activate Iphone" en "connect to itunes". Geen idee wat ik nu moet doen. Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 15:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Update naar 111 en dan appsnap doen Kijk in de wiki hoe dat moet. Dan virginize doen, je hebt na appsnap wel een installer. Hoe te handelen Zet iphone in dfu herstel met 111 Appsnap doen installer openen. Virginize downloaden en uitvoeren updaten naar 113 iJailbreak doen klaar. FW 111 en 113 zijn te vinden in de wiki Voor iJailbreak kijk hier voor het programma iJailBreak - Home
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 23-02-08, 15:33
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Update via iTunes maar dan de 1.1.1 firmware?
Thnx voor je snelle antwoord by the way!!
  #4  
Oud 23-02-08, 17:58
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nou aangezien iphone op slot zit kan je hem in dfu mode zetten en dan herstellen met 111
  #5  
Oud 23-02-08, 21:14
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Nou na een middag proberen en de wiki doorspitten ben ik in ieder geval een stel krachttermen rijker. Maarrem Ijailbrake doet niets, unknown directory oid?! Tegelijkertijd schiet mijn iphone weer in recovery mode en herstellen middels DFU naar 1.1.3 n 1.1.1 gaat niet.
Wat een gekloot zeg, nondeju, mijn hele zaterdag naar *****n!?
  #6  
Oud 24-02-08, 00:46
BOlle BOlle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 38
Standaard

Zo heb ik gisteren het maagdenvlies van een 1.02 hersteld.

1. ZiPhone gedownload via ziphone.org
2. De iPhone aangesloten en gekozen voor Jailbreak. Mocht je iPhone zeuren om activatie, kies dan ook voor Activate
3. Stop ZiPhone
3. Check je iPhone. Als het goed is staat er nu een icoontje van installer.app op. Doe nog niets!
4. Ga na Settings, General, en zet Autolock op NEVER!
5. Verwijder zonodig een simpin van de simkaart, via Settings, Phone, SIM PIN.
6. Staat Autolock op Never? Mooi! Start installer.app, en installeer het pakket BSD Subsystem
7. Voeg als source toe aan de installer: i.unlock.no
8. Nadat de refresh is voltooid, vind je onder het tabblad install, een mapje genaamd Unlocking Tools
8. In die map staat het programma The Virginizer
9. Installeer dit programma en je iPhone wordt 'gevirginized'.

De upgrade naar 1.1.3: je raakt nu alle gegevens kwijt die je had staan op je iPhone: foto's, notities, contacten. Zorg dat je een backup hebt!
10. Sluit je iPhone weer aan op je Mac
11. Kill iTunes en iTunes en iTunes helper (via Activiteitenoverzicht)
12. Run ZiPhone en klik op het tabblad Advanced
13. Vink Enter DFU mode aan en wacht totdat je iPhone vraagt om connectie met iTunes.
14. Start iTunes en herstel je iPhone. iTunes downloadt en installeert nu de nieuwste firmware en dat is nu (23 februari 2008) versie 1.1.3.
15. Klaar met installeren? Stop iTunes en herstart ZiPhone.
16. In ZiPhone, 3 vinkjes: Jailbreak, Activate en Unlock

VerNederlandsen van je iPhone
17. Start Installer.app op je zojuist geunlockte iPhone en installeer het pakket BSD Subsystem.
18. Voeg als source toe aan de installer: ifoneguide.nl/113
19 Nadat de refresh is voltooid, vind je onder het tabblad install, een mapje genaamd iFoneguide Apps
20. Installeer NL Nummerherkenning
21. Reboot je iPHone
22. Installeer NL Taalcorrectie (ook via iFoneguide Apps)
23. Reboot je iPHone
24. Installeer NL Taalpakket 1.1.34
25. Reboot je iPhone
26. Installeer GPRS Icons 1 (of 2, of 3)
27. Reboot je iPhone
28. Ga naar Settings, General, International
* Kies bij Laguage voor Nederlands (als je dat wil)
* Kies bij Keyboards voor Dutch (en zet eventueel English uit)
* Kies bij Region Format voor Dutch / Nederlands
29. Reboot je iPhone
30. Er is geen stap 3(0).
  #7  
Oud 24-02-08, 16:48
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Thnx voor alle info guys!! Lijkt nu te gaan werken: iphone heeft een nacht op mijn buro getsaan in de dock en ineens kan ik toch jailbreaken in 1.1.1. Mijn probleem thuis is dat op de een of andere manier mijn iphone niet op mijn Orange livebox kan inloggen. Zit nu bij mijn vriendin en ben 1.1.1 aan't virginizen
en het lijkt allemaal t............hmm: Main script execution failed?! Wat de hell nu weer????!!!!
  #8  
Oud 24-02-08, 17:37
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

AHHHHH wat een ***-zooi, sta echt op het punt om die *****-iphone uit het raam te gooien!!!
Kan niet virginizen, anysim niet installen, niet restoren (springt weer terug naar het 1.1.3 scherm: kabel en itunes logo). Wat is dit voor gezeik allemaal *** phone, ga weer terug naar mijn Motorola nondeju.
  #9  
Oud 24-02-08, 17:56
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

*********** ben er nu echt klaar mee, iemand die het tegen betaling voor me zou willen fixen?
  #10  
Oud 24-02-08, 21:20
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Damn ben zo van het ding gaan houden dat ik me er vanmiddag zo gruwelijk over kon opwinden. Ga morgen bellen met ene Arno in Amsterdam.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Virginizen firmware 2.2 Grasper iPhone algemeen 5 28-01-09 19:30
1.1.1 virginizen Bahemath Unlock [archief] 4 27-01-08 09:35
1.1.1 virginizen Peter Unlock [archief] 2 18-11-07 19:55
Virginizen met terminal Koes Archief 3 02-11-07 14:41
vraagje over virginizen mrgoolie Archief 1 25-10-07 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.