//

Wel of niet virginizen?

Wel of niet virginizen? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb paar maanden geleden een Iphone 8gb in nederland gekocht die al simlockvrij was en met nederlandse taal met versie 1.0.2. Nu las is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-02-08, 21:05
thefirstdon thefirstdon is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 20
Standaard Wel of niet virginizen?

Ik heb paar maanden geleden een Iphone 8gb in nederland gekocht die al simlockvrij was en met nederlandse taal met versie 1.0.2.

Nu las is dat ik mijn Iphone moest virginizen om te zorgen dat ik naar 1.1.1 en uiteindelijk naar 1.1.3 kan gaan. Daarvoor moest ik AppTapp downloaden op mijn Iphone want deze was nog niet geinstaleerd. Vanaf daar ging het mis, hij gaf aan dat de instalatie van apptapp niet gelukt was en gaf een driehoek in het display en gaf aan dat ik mijn iphone moest aansluiten op itunes.

Ik heb toen versie 1.0.2 gedownload en geinstalleerd( via alt+ restore). nu moet ik mijn iphone weer opnieuw activeren en simlocken en is weer in het engels.

Echter weet ik niet welke simunlock software geinstalleerd was toen ik hem kocht ( IPSF of Anysim of dergelijke), dit moet ik weten want er staat op verschillende forums dat als ik de verkeerde gebruik dat mijn Iphone een brick wordt.

Wat moet ik nou doen?

Ik hoop snel van je te horen, alvast bedankt voor je hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-02-08, 21:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Waar heb je de iphone gekocht. En nu je op 1.0.2 zit zul je moeten virginizen als deze met anysim is unlocked. Je kan het beste nu restoren met 111 en dan ifoneguide.nl/111 aan je installer toevoegen als je de appsnapp hebt gedaan zoek in het forum op dit woord en je kan het uitvoeren op je iphone
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 29-02-08, 21:20
thefirstdon thefirstdon is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 20
Standaard

Ik heb een bij iemand van marktplaats gekocht dus kan niet achterhalen met welke software hij is unlocked, dus weet niet of ik kan virginizen. weet jij of dit op een of andere manier te achterhalen is?
maar krijg ik geen brick als ik hem updat naar 1.1.1.????
  #4  
Oud 29-02-08, 21:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als je op 111 zit en je ziet je provider dan was het ipsf Zie je die niet dan was het anysim
  #5  
Oud 29-02-08, 22:09
thefirstdon thefirstdon is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 20
Standaard

top bedankt voor je hulp!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Virginizen werkt niet (geloof ik) everhage Unlock [archief] 1 29-01-08 11:26
1.1.1 virginizen Bahemath Unlock [archief] 4 27-01-08 09:35
Virginizen:wel of niet? RacerX Unlock [archief] 3 15-01-08 23:56
Unlocken 1.0.2 -> 1.1.1 wil niet Virginizen(03.x) designer66 Unlock [archief] 16 08-12-07 22:26
1.1.1 virginizen Peter Unlock [archief] 2 18-11-07 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.