//

Ibrickr & 1.1.3 firmware

Ibrickr & 1.1.3 firmware discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren wou ik even screenshots kopieren van me Iphone naar PC maar momenteel beschik ik niet over wifi dus ging ik op zoek naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-08, 10:49
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard Ibrickr & 1.1.3 firmware

Gisteren wou ik even screenshots kopieren van me Iphone naar PC maar momenteel beschik ik niet over Wi-Fi dus ging ik op zoek naar een app voor usb kabel. Deze ook gevonden met de naam Iphonebrowser, echter als ik een screenshot wil kopieren krijg ik steeds een error. Dacht even met Ibrickr proberen maar die zegt nu plots dat de iphone is not been freed yet . Volgens mij is toch alles gebeurd bij men iphone aangezien ik installer erop heb een een hoop gedownloade programma's.

Nu volgens arb moet ik ergens een instelling aanpassen maar heb geen enkel idee welke of waar deze te vinden. Hopelijk kan iemand me hier effe helpen.

Alvast Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 11:01
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Probeer heb je wel een pc met een Wi-Fi adaptor? Dus wel adaptor maar geen router bv? Dan kan je adhock verbinding maken met je iPhone en dan winscp gebruiken om in te loggen op je iPhone! Dan kan je ze er makkelijk via ssh af halen!

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 19-03-08, 11:05
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Probeer heb je wel een pc met een Wi-Fi adaptor? Dus wel adaptor maar geen router bv? Dan kan je adhock verbinding maken met je iPhone en dan winscp gebruiken om in te loggen op je iPhone! Dan kan je ze er makkelijk via ssh af halen!

Greetz, Stiruam
Deze week komt men router terug dus zal ik het op de Wi-Fi manier eens proberen. Maar is het dan normaal dat Ibrickr zegt dat mijn 1.1.3 Iphone not freed yet is ? Ook bij die Iphonebrowser zag ik geen mappen staan van aplicaties etc maar alleen enkele mappen van geinstalleerde games. Alvast Dank
  #4  
Oud 19-03-08, 11:09
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je de iPhone mischien geunlocked met ZiPhone?
Zo ja dan moet je de "ZiPhone iBrick Fix" installeren. Deze kun je vinden in source hxxp://i.unlock.no (xx vervangen door tt)
  #5  
Oud 19-03-08, 11:10
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Heb je de iPhone mischien geunlocked met ZiPhone?
Zo ja dan moet je de "ZiPhone iBrick Fix" installeren. Deze kun je vinden in source [SIZE=1]
Unlock the iPhone - the simple tutorial!
[/SIZE]
Om eerlijk te zijn heb ik em zo gekocht, dus heb geen flauw idee met welke tool hij unlocked is. Heb wel een groot vermoeden dat deze met Ziphone unlocked is.
  #6  
Oud 19-03-08, 11:12
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja bij mij werk iPhonebrowser ook niet en iBrickr was voor 1.0.2 en 1.1.1 en ja kans is 99% dat je een ZiPhone unlocked iPhone hebt...

Greetz, Stiruam
  #7  
Oud 19-03-08, 11:18
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Bij mij werkt hij wel maar ik weet niet of dat komt omdat ik die iBrick patch gedraaid heb. Wel is bekend dat ZiPhone iBrick laat denken dat de iPhone nog niet gefreed is en de fix lost dat op. Het zou zomaar kunnen zijn dat iPhoneBrowser niet functioneert vanwege hetzelfde probleem.

ps Ik kan mijn 1.1.4 nog steeds uit DFU mode halen mbv iBrick....
  #8  
Oud 19-03-08, 11:20
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Nja bij mij werk iPhonebrowser ook niet en iBrickr was voor 1.0.2 en 1.1.1 en ja kans is 99% dat je een ZiPhone unlocked iPhone hebt...

Greetz, Stiruam
Ok dat stelt me al wat meer gerust. Ik zal hem zowiezo deze avond maar effe updaten naar 1.1.4 met Iplus2.0, dan heb ik ook meteen de 3.9 FB Bootloader. Grtz
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 met firmware 4.0.2 & 01.59.00 modem EppO1 Unlock 3 12-10-10 15:44
Firmware 3.1.3 T-Mobile lock & BEN sanders Odido (T-Mobile) 6 16-05-10 16:10
iPod touch: Jailbreak 3.1 Firmware iPhone + 3G & iPod Touch gideon de vos Jailbreak 0 24-09-09 02:02
1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr PManden Jailbreak apps en thema's 2 29-01-08 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.