Flash SMS! mogelijk? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren! Is er een applicatie die het mogelijk maakt om Flashsmsjes te sturen? Hier kan je namelijk erg grappige dingen doen Deze: alleen dan gratis! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flash SMS! mogelijk?
Heren!
Is er een applicatie die het mogelijk maakt om Flashsmsjes te sturen? Hier kan je namelijk erg grappige dingen doen Deze: alleen dan gratis! Flash SMS iPhone application - AppStoreHQ Kind regards, Licensed2chill |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store programma's
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Die andere ziet er erg duur uit aangezien je elke keer voor een sms weer credits moet aanschaffen. Ik kan me nog een oude Samsung herrinneren waarbij dit standaard kon.. (flits sms)
Ciao |
|
||||
|
||||
iphonedelivery kan dat. Via cydia, dus jailbreak nodig.
Dat zorgt in eerste instantie dat je afleverrapporten krijgt, maar je kan ook een flash sms sturen door je bericht te beginnen met een uitroepteken. Is een "hidden feature" Zie ook deze topic. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snelkoppeling nieuw sms mogelijk ? | divided | iPhone algemeen | 0 | 04-12-09 13:47 |
flash class 0 sms verstutren via de Iphone? | manga | Jailbreak apps en thema's | 9 | 21-10-09 16:11 |
Voicemail melding door flash sms ongedaan maken | djkrikke | iPhone algemeen | 0 | 03-08-09 13:16 |
|
|