Meer dan infinity blade discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er spellen die lijken op infinity blade??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer dan infinity blade
Zijn er spellen die lijken op infinity blade??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Epic Citadel, maar dit is meer een wereld waarin je rond kunt lopen. Maar heeft ook zeer goede Graphics, en bovendien kun je bij deze game wél vrij rondlopen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Vet uit maar weet je al waneer je weer een video maakt( over jou top 10cydia apps) Ltrzzzz... Edit- ik heb het gedownload maar snap er niks van je kunt aleen maar door een dorpje lopen. Ik bedoelde een spel waarbij je ook bijv allerlei spullen kunt kopen enzo maar denk dat zoiets nie meer bestaat Laatst gewijzigd door jailbreakme; 16-02-11 om 18:16. |
|
||||
|
||||
Dat heb ik gezegd, het is om te laten zien hoe de graphics zouden worden bij Infinity Blade, dat was zeg maar het project. Maar je kunt alles goed bekijken en de graphics zijn ongelofelijk. En als je ge-abonneerd had, had je al gezien dat ik een nieuwe video had geüpload! Alleen de kwaliteit van mijn spraak is niet echt waarvan je zegt toppie, maarja!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga je nog videos maken??? |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel, als iemand met suggesties komt zal ik zeker meer video's blijven maken!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm, misschien helemaal niet zo'n verkeerd plan. Maar als ik reviews ga doen dan doe ik het niet alleen over jailbreak apps, maar dan gebruik ik ook gewoon normale apps als WhatsApp en dergelijken! En misschien is het ook leuk om een review te geven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update infinity blade | rubyrodo | iPhone Apps | 0 | 02-03-11 23:56 |
Epic's Infinity Blade | The_Umpire | iPhone Games | 9 | 15-12-10 18:44 |
|
|