standaard iPhone4; sms beveiliging discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds 2 dagen een iPhone4 die nog standaard is. kan iemand mij vertellen of ik mijn sms-jes kan beveiligen met een wachtwoord zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
standaard iPhone4; sms beveiliging
ik heb sinds 2 dagen een iPhone4 die nog standaard is. kan iemand mij vertellen of ik mijn sms-jes kan beveiligen met een wachtwoord zonder dat ik de iPhone jalbreak???
(BTW: wat zijn de nadelen van Jailbreak?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nope gaat niet lukken, je hebt alleen een toestel lock, wil je apps afzonderlijk beveiligen heb je een jb nodig, je kunt dan bijvoorbeeld iprotect of lockdown pro gebruiken. Hiermee kun je dan bijvoorbeeld je sms of je mail enz. beveiligen met een password!
|
|
|||
|
|||
Met biteSMS kan je het ook beveiligen dacht ik (wederom wel JB nodig)
|
|
|||
|
|||
tanx mannen; kunnen jullie mij vertellen of een JB ook nadelen heeft? hebben jullie het gedaan ? op een iphone4?
|
|
||||
|
||||
Een jailbreak heeft in mijn ogen alleen maar voordelen. En ja ik heb een jailbreak.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS ringtone iPhone4 veranderen zonder jailbraik | Cindyb | Ringtones en Wallpapers | 1 | 24-09-10 23:53 |
Standaard SMS tekst | Simo | iPhone algemeen | 9 | 19-08-10 23:35 |
SMS beveiliging | rutgergevers | Archief | 8 | 27-01-09 13:57 |
iPhone: Serieus probleem met de standaard sms applicatie | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 27-12-08 07:28 |
Beveiliging | sjoeii | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-08-08 18:29 |
|
|