//

Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen

Na iToday nog een lockscreen app intelliScreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ook benieuwd. Heb iToday geprobeert maar.....grafisch niet slecht maar de nieuwe updat van Skrewcommen ( 1.39) maakt het onmogelijk normaal " slide to power ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 17-06-08, 11:28
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Ben ook benieuwd. Heb iToday geprobeert maar.....grafisch niet slecht maar de nieuwe updat van Skrewcommen ( 1.39) maakt het onmogelijk normaal " slide to power off" te doen. Enkel een harde reset is mogelijk en dan nog op een bizare manier ( blijft heel zwakjes op he donker scherm staan) En nu begint het scherm wat vol te komen. Ook geen geluidje meer bij inkomend sms. ook bij 1.37. Dus nu hopend op wat hulp voor intelliscreen.

Laatst gewijzigd door colliehome; 01-07-08 om 09:20.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 17-06-08, 11:30
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Fu**ing iToday heeft er weer voor gezorgd dat ik geen ringtones meer hoor als ik een oproep krijg... Dus maar snel er af geflikkerd!
  #123  
Oud 19-06-08, 17:13
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Is er nog een vervanger ipv iToday
  #124  
Oud 19-06-08, 17:18
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Voor al je agenda-items kan je ook Reminder gebruiken... Maar dat vind ik grafisch dan niet zo geslaagd...
  #125  
Oud 19-06-08, 17:23
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Voor al je agenda-items kan je ook Reminder gebruiken... Maar dat vind ik grafisch dan niet zo geslaagd...
ook betalend....
  #126  
Oud 20-06-08, 12:12
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Je kan natuurlijk ook altijd de crack van Intelliscreen zoeken via Google. Werkt perfect!
  #127  
Oud 26-06-08, 14:58
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Irritant! Als ik Intelliscreen heb geinstalleerd en wat voorkeuren heb ingesteld en op ENABLE druk, de iPhone opnieuw opstart, gebeurt er niks. Als ik dan weer naar Intelliscreen ga staat ENABLE weer op OFF. Ik krijg het maar niet werkend?

Ik zit op 1.1.4, heb GEEN vwallpaper of skrewcommon erop staan en snap het niet meer!

p.s.: Gek is dat de oudere versie (de crack versie) het wel doet... Het lijkt erop dat er een app op mijn iPhone staat die de nieuwe Intelliscreen niet aan laat gaan?

Laatst gewijzigd door S.A.F; 26-06-08 om 15:35.
  #128  
Oud 28-06-08, 19:05
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Cancunlover
Senior Member
iPhone US 8GB
Windows




Je kan natuurlijk ook altijd de crack van Intelliscreen zoeken via Google. Werkt perfect!
__________________
Jij bedoelt die mappies veranderen! Dan moet je hem nog niet gebruikt hebben anders werkte het niet! of wel?

Pm me maar als het een andere oplossing heeft!! heheh
greets
__________________
pwned
  #129  
Oud 29-06-08, 21:08
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb last van het zelfde probleem, heb ook moeten restoren. Kan de app ook alleen via installer laden. Als ik het via Cydia doe dan geeft-ie een source error aan. Weet jij inmiddels waar het aan ligt? Heb jij er een oplossing voor gevonden?
Ik vind Intelliscreen nl wel een mooie app en wil het graag gebruiken


BIG Apple
  #130  
Oud 29-06-08, 21:13
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Question IntelliScreen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayjay Bekijk bericht
ik had gister deze app toegevoegd...toen kon mn iphone niet meer opstarten. apple logo freeze (endless rebooting)

Ik heb last van het zelfde probleem, heb ook moeten restoren. Kan de app ook alleen via installer laden. Als ik het via Cydia doe dan geeft-ie een source error aan. Weet jij inmiddels waar het aan ligt? Heb jij er een oplossing voor gevonden?
Ik vind Intelliscreen nl wel een mooie app en wil het graag gebruiken


BIG Apple
  #131  
Oud 30-06-08, 09:13
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@hellboysz:
Dit klopt. Je moest versie 1.05 hebben, nog niet opgestart, en dan de crack installeren. Als je Intelliscreen al een keertje hebt opgestart en de melding reeds gezien hebt dat je een registration code moet ingeven, dan is het te laat om die versie te cracken. Je moet dan uninstallen en ergens of van iemand de versie 1.05 installeren...
  #132  
Oud 01-07-08, 08:41
fmb fmb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Heb intelliscreen een tijdje geleden geprobeerd maar toen ging mijn accu wel erg snel leeg (binnen een dag). Zijn er meer met dat probleem?
  #133  
Oud 01-07-08, 09:02
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Heb intelliscreen een tijdje geleden geprobeerd maar toen ging mijn accu wel erg snel leeg (binnen een dag). Zijn er meer met dat probleem?
Niet echt. Maar ik heb mijn News feeds en autocheck mail niet aanstaan. Dat scheelt al heel veel...
  #134  
Oud 01-07-08, 09:22
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Mijn autocheck ( 1 uur) staat wel aan maar haalt enkel op als er een Wi-Fi verbinding is. Maar hij checkt dus wel. Maar batterijprobs heb ik hier niet hoor.
  #135  
Oud 06-07-08, 20:02
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
@hellboysz:
Dit klopt. Je moest versie 1.05 hebben, nog niet opgestart, en dan de crack installeren. Als je Intelliscreen al een keertje hebt opgestart en de melding reeds gezien hebt dat je een registration code moet ingeven, dan is het te laat om die versie te cracken. Je moet dan uninstallen en ergens of van iemand de versie 1.05 installeren...

kwam tijdens het surfen een crack tegen voor 1.08 ff 3 bestandjes gedownload deze in de jusite mappen geplaatst, via eigenschappen waarde op 0777 gezet..
en tot mijn verbazing.. heb ik nu een premium versie..

bah vervelend

doe er uw (v) oordeel mee
  #136  
Oud 10-07-08, 12:30
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

He ja, ik heb het ook gevonden via mijn goede vriend Google... Bah, das echt rot!

Ze maken er wel een heel leuk programma van met elke update. Is 1 van mijn favoriete apps momenteel!

EDIT: Thanks for the tip, MeX!!
  #137  
Oud 17-07-08, 15:29
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb meerdere malen Itoday geproeerd maar raak er niet erg warm van. Nu wil ik graag intelliscreen erop gaan zetten en met de crack

Probleem is allen dat nergens stap voor stap te vinden is hoe ik dit kan doen. Wel wat ik allemaal in de registry moet doen, maar niet stap voor statp welke programma's ik nodig heb om dit allemaal te bereiken.

Kan iemand mij een link mailen met de beste beschrijving om dit te doen?
Alvast bedankt
  #138  
Oud 17-07-08, 15:32
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Het is illigaal zulke dingen te vragen !
  #139  
Oud 05-08-08, 14:38
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

is er enkel een betalende versie van intelliscreen? Ik heb het net geïnstalleerd en kreeg het bericht dat het een 10 day trial was, dus sowieso moet je betalen om het te blijven gebruiken? Bij het nieuwsbericht op de homepage had ik dat precies niet zien staan. thx voor de antwoorden
  #140  
Oud 05-08-08, 14:52
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
is er enkel een betalende versie van intelliscreen? Ik heb het net geïnstalleerd en kreeg het bericht dat het een 10 day trial was, dus sowieso moet je betalen om het te blijven gebruiken? Bij het nieuwsbericht op de homepage had ik dat precies niet zien staan. thx voor de antwoorden
Het is inderdaad betalend vanaf de voorlaatste versie. enkel een 10 dagen trail en dan kopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 15-04-11 00:29
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? Koopie66 Unlock 1 22-12-10 08:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.