//

safari document omzetten naar PDF windows

safari document omzetten naar PDF windows discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Vandaag had ik een probleem met het verzenden van een e-mail naar een vriend. Toen hij de link wou openen, gaf hij een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-12, 17:40
Dragonsky Dragonsky is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Exclamation safari document omzetten naar PDF windows

Hallo allemaal

Vandaag had ik een probleem met het verzenden van een e-mail naar een vriend. Toen hij de link wou openen, gaf hij een fout aan. Blijkbaar kan die het niet openen zonder safari. Ik wou eerst die brief omzetten naar PDF maar ik weet niet hoe, dus verzond ik maar die link. Zo te zien kan hij hem niet openen, dus bestaat er misschien een programma er voor die de safari document kan omzetten of misschien via word.

Als je er op reageer, alvast bedankt dat je het probeert.

Groeten,
William
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-12, 17:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragonsky Bekijk bericht
Zo te zien kan hij hem niet openen, dus bestaat er misschien een programma er voor die de safari document kan omzetten of misschien via word.
Wat bedoel je eigenlijk met "safari document"? Voor zover mij bekend is Safari een webbrowser.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Word document als bijlagen in safari waalboer iPad Apps 4 16-11-12 13:32
Word omzetten naar PDF henkjobse iPhone Apps 1 22-08-12 12:45
pdf via Safari naar iBooks lukt pas na een paar pogingen Beech43 iPad algemeen 1 04-05-12 00:53
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows jumbo66 Muziek, foto & video 22 15-10-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.