//

perongeluk app gekocht, wat nu?

perongeluk app gekocht, wat nu? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een groot probleem. Ik wilde een app in de mac appstore kopen, die ik al eerder had gezien. Ik klikte op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-14, 18:47
Jesse00 Jesse00 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard perongeluk app gekocht, wat nu?

Hoi,

Ik zit met een groot probleem. Ik wilde een app in de mac appstore kopen, die ik al eerder had gezien. Ik klikte op de prijs, en ik vond het al vreemd dat er niet om mijn code gevraagd werd, maar ik had een half uur geleden nog wat gekocht. Toen ik de app opende kwam er ineens een andere app tevoorschijn, wat blijkt, ik heb perongeluk een app met ongeveer de zelfde naam gekocht. Oerdom natuurlijk, maar nu ben ik mijn 14 euro kwijt en heb ik een nutteloze app. Kan ik dit geld ergens terug krijgen? Het is 10 minuten geleden gebeurt. Help aub!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-14, 18:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Restitutiebeleid Mac App Store:

Mac App Store: veelgestelde vragen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lease Telefoon gekocht wat nu ? Mercedes4-ever KPN 21 18-01-14 17:45
iPhones gekocht, wat eerst doen? mikenel iPhone algemeen 13 24-07-11 00:06
iPhone 4: Iphone 4 gekocht, simlock wat nu? iphone1994 Unlock 22 22-01-11 12:17
Iphone 4 gekocht in Amerika maar wat nu ? yannickiphone4 Koopinformatie USA 2 09-01-11 23:44
iPod touch: Install app perongeluk verwijderd. iCupboard Jailbreak 7 11-03-10 23:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.