//

kaartlezer werkt niet meer

kaartlezer werkt niet meer discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van afgelopen week op OS X werkt mijn kaartlezer niet meer weet iemand of dit op korte termijn opgelost wordt?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-15, 08:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard kaartlezer werkt niet meer

Sinds de update van afgelopen week op OS X werkt mijn kaartlezer niet meer weet iemand of dit op korte termijn opgelost wordt?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-15, 08:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat is "mijn kaartlezer"?
  #3  
Oud 02-10-15, 09:09
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat is "mijn kaartlezer"?
Hallo had eventjes duidelijker moeten zijn had het over mijn paspoort lezer ik gebruik die bijna dagelijks om dossiers in te kijken enz maar het werkt langs geen kanten sinds de update
  #4  
Oud 02-10-15, 09:46
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Wellicht is het handiger om even contact op te nemen met de leverancier van de kaartlezer. Die moeten je kunnen vertellen waarom de lezer niet werkt op El-Capitan. Die zullen het ook moeten oplossen als bijvoorbeeld de driver niet werkt.
Als je zo afhankelijk bent van zo een lezer, had je wellicht even vooraf moeten informeren of de lezer werkt op El Capitan, maar dat is achteraf.
  #5  
Oud 02-10-15, 13:23
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Wellicht is het handiger om even contact op te nemen met de leverancier van de kaartlezer. Die moeten je kunnen vertellen waarom de lezer niet werkt op El-Capitan. Die zullen het ook moeten oplossen als bijvoorbeeld de driver niet werkt.
Als je zo afhankelijk bent van zo een lezer, had je wellicht even vooraf moeten informeren of de lezer werkt op El Capitan, maar dat is achteraf.
Hey Bedankt voor de info .. inderdaad ik had beter gewacht maar ja een mens denkt soms eens te weinig na voor hij iets doet !
  #6  
Oud 05-10-15, 11:42
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Wellicht is het handiger om even contact op te nemen met de leverancier van de kaartlezer. Die moeten je kunnen vertellen waarom de lezer niet werkt op El-Capitan. Die zullen het ook moeten oplossen als bijvoorbeeld de driver niet werkt.
Als je zo afhankelijk bent van zo een lezer, had je wellicht even vooraf moeten informeren of de lezer werkt op El Capitan, maar dat is achteraf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat is "mijn kaartlezer"?
dit weekend eens een mooie installatie gedaan dus vanaf nul herbegonnen en blijkbaar heeft dit geholpen.. Eigenlijk gewoon updaten kan nogal eens problemen geven vandaar toch echt aan te raden van een propere installatie te doen
  #7  
Oud 05-10-15, 11:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Eigenlijk gewoon updaten kan nogal eens problemen geven vandaar toch echt aan te raden van een propere installatie te doen
De installatie van El Capitan is geen "update". Het is een volledig nieuwe installatie (6.08 GB) waarbij niet wordt geraakt aan /Users/. Alle andere directories worden overschreven.

Als er natuurlijk in /Users/ vernaggelde of incompatibele property lists, launch daemons/agents staan kan het mis gaan.
  #8  
Oud 05-10-15, 11:48
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De installatie van El Capitan is geen "update". Het is een volledig nieuwe installatie (6.08 GB) waarbij niet wordt geraakt aan /Users/. Alle andere directories worden overschreven.

Als er natuurlijk in /Users/ vernaggelde of incompatibele property lists, launch daemons/agents staan kan het mis gaan.
Op dat gebied ben ik een leek maar bon we leren er uit
  #9  
Oud 05-10-15, 11:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor OS X heeft Apple drie (3) installatie/update mechanismen"

1) De "Full Installer" uit de Mac App Store;
2) De "Combo Updates" uit de de download pagina van Apple;
3) De "Delta updates" uit de Mac App Store Updates;

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen foto's meer importeren via SD kaart en kaartlezer Dirk De Keer iPad algemeen 3 11-11-15 10:53
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. mrlennard iPhone algemeen 1 28-10-13 02:00
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen daan1992 iPhone algemeen 0 18-08-12 22:36
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.