//

bootcamp weigert

bootcamp weigert discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht net een macbook air met ssd 128 geheugen, op mijn vorige macbook pro had ik bootcamp met windows 10 draaien op de 750 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-15, 18:22
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Post bootcamp weigert

Ik kocht net een macbook air met ssd 128 geheugen, op mijn vorige macbook pro had ik bootcamp met windows 10 draaien op de 750 gb HDD zonder probleem.

Dus wil ik dit ook doen op mijn macbook air...ik plug de usv erin, start de bootcamp assistent, deze maakt een harde schijf aan die bootcamp heet en zichtbaar is op de mac.

Wanneer mijn mac opstart ziet hij deze schijf echter niet, ook niet met ALT ingedrukt te houden. Ik kan wel opstarten met de usb en deze wil windows installeren tot ik een schijf moet aanduiden, dan krijg ik de melding dat er geen schijven zijn aangetroffen of ik moet de juiste driver installeren om deze te vinden....

Iemand enig idee ??
__________________
waar blijft de Jailbreak ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-15, 18:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk bericht
start de bootcamp assistent, deze maakt een harde schijf aan die bootcamp heet en zichtbaar is op de mac.
De Boot Camp Assistant maakt geen "harde schijven" aan. De BCA maakt een lege partitie aan die door de Windows Installer, voor de installatie, in NTFS geformatteerd wordt.

https://support.apple.com/en-us/HT201468
  #3  
Oud 16-10-15, 19:08
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De Boot Camp Assistant maakt geen "harde schijven" aan. De BCA maakt een lege partitie aan die door de Windows Installer, voor de installatie, in NTFS geformatteerd wordt.

https://support.apple.com/en-us/HT201468
dat klopt, maar wanneer hij windows wil installeren wordt er geen harde schijf gevonden, ook al wordt deze wel in de mac omgeving weergegeven
  #4  
Oud 17-10-15, 09:52
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

echt niemand met hetzelfde probleem of een oplossing ?
Reageren

Labels
bootcamp, opstarten, windows 10



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows verwijderen uit Bootcamp Kathzz Desktop-applicaties 2 09-12-14 15:08
Mac OS X: Weigerende apps na windows install bootcamp Kjiee Desktop-applicaties 0 09-12-14 02:04
Windows: Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden vdonline Desktop-applicaties 5 16-04-14 13:37
gmail weigert Motje27 iPhone algemeen 2 06-01-11 00:35
Bootcamp en Windows.. Liever niet? Mindfield Chat en geruchten 8 08-10-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.