//

Messages for WhatsApp

Messages for WhatsApp discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet precies waar ik het zou moeten plaatsen, wil ook niet dat het overkomt als reclame maar wil gewoon heel graag met jullie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-15, 10:15
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard Messages for WhatsApp

Ik weet niet precies waar ik het zou moeten plaatsen, wil ook niet dat het overkomt als reclame maar wil gewoon heel graag met jullie delen dat ik trots ben dat m'n eerste app is toegelaten Messages for WhatsApp(http://apple.co/20pMUvc). Stond al sinds 16 oktober "In Review", maar nu dan eindelijk de App store in (alleen voor OSX).

Het is een wrapper om web.whatsapp.com heen, maar wel echt mega handig want je kunt, net als de officiële WhatsApp, nu direct reageren vanuit de notificaties die op je desktop binnen ziet komen van chat berichten.

Wel grappig, het heette eerste Messenger for WhatsApp op 16 oktober en toen had iCulture later die maand een review over een app met precies dezelfde naam maar dan voor de iPad, dacht shit!! Nu heet het dus Messages for WhatsApp om toch een beetje uniek te blijven.

Wilde het gewoon kwijt ohw en mocht je het gebruiken en handig vinden laat dan even weten wat je ervan vindt en of er misschien nog features zijn die je zou willen zien. Let me know!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-15, 11:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wacht voegt het toe ten opzichte van Fluid; een OS X App die je als wrapper om iedere website kunt plaatsen?

Fluid - Turn Your Favorite Web Apps into Real Mac Apps.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 03-11-15, 13:10
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Allereerst is het niet enkel een wrapper, daar zou ik niet trots op zijn haha.

De main features t.o.v. fluid zijn:
1. Krijg meldingen van nieuwe chat berichten zodra ze binnen komen.
2. Je kunt direct reageren vanaf deze meldingen met "Quick Reply".
3. Je kunt veel handelingen met keycoard commands doen.
4. Het aantal ongelezen berichten komen verschijnen in de badge icon.

Zelf ben ik voornamelijk blij dat ik de app verborgen kan houden op werk en toch kan deelnemen aan de conversatie simpelweg via de meldingen (notificaties).

Wel een stoere app ook Fluid, ik kende die nog niet.
  #4  
Oud 03-11-15, 17:56
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Zie trouwens dat de afbeeldingen moeite hadden om te laden, dat is opgelost in versie 1.1 die eraan komt. Dat was even balen =(
  #5  
Oud 04-11-15, 23:53
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Holy shit de nummer 1 positie in Nederland, dank jullie wel! Blij dat meer mensen de meerwaarden ervan in zien en ervan kunnen genieten.
  #6  
Oud 05-11-15, 13:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvwijnen Bekijk bericht
Holy shit de nummer 1 positie in Nederland, dank jullie wel! Blij dat meer mensen de meerwaarden ervan in zien en ervan kunnen genieten.
Gefeliciteerd!

Geen idee of je dat wil delen, maar hoeveel downloads zijn er nodig om die positie te bereiken?
  #7  
Oud 06-11-15, 14:06
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Ohw daar ben ik heel transparant in hoor ben niet van de oude generatie die overal maar geheimzinnig over doet. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet want de statistieken van Apple laten heel wat te wensen over en weet ook niet hoe ze het precies meten, maar denk dat ca. 500 downloads voldoende is om in Nederland op de eerste plek te komen.

Zou natuurlijk te gek zijn als uiteindelijk 1.1 uit is (waarschijnlijk begin volgende week) en iCulture het oppakt One can only hope. El Capitan heeft zijn beveiligingsmaatregelen veranderd waardoor 1.0 foto's en video's niet wil laden en sommige zelfs helemaal geen verbinding kunnen maken. Super balen natuurlijk.
  #8  
Oud 06-11-15, 17:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvwijnen Bekijk bericht
Zou natuurlijk te gek zijn als uiteindelijk 1.1 uit is (waarschijnlijk begin volgende week) en iCulture het oppakt
Misschien moet je hem dan (weer) tijdelijk afprijzen, want een van jouw concurrenten is vandaag gratis en wordt daarom in de iCulture Deals genoemd:

iCulture Deals: aanbiedingen vrijdag 6 november 2015
  #9  
Oud 07-11-15, 02:50
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Daar maak ik me niet zo druk om, zij zijn enkel een ChitChat kloon, wij hebben meer te bieden en dat ontdekken gelukkig steeds meer mensen. Naast dat zijn we nog in de aanbieding voor de introductieprijs van 0,99. Maar ondanks dat bedankt voor je advies.

Wij staan trouwens wel op de deals van 5 november
http://www.iculture.nl/iculture-deal...november-2015/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Desktop app voor messages naar iphone Dutchboy Desktop-applicaties 0 27-11-10 14:38
Messages Applicatie Crasht Hammertime iPhone algemeen 0 21-06-09 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.