//

Alternatief voor SSH / SFTP

Alternatief voor SSH / SFTP discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-08, 14:13
demasterbaas demasterbaas is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard Alternatief voor SSH / SFTP

Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal voor spullen. Originele logo's en alleen software downloaden via App Store.

Dat gaat allemaal prima, er is alleen 1 GROTE ergernis: "Doorschakelen actief"

Nu kan ik Cydia gaan installeren en de fix downloaden: doe ik liever niet!
Ik kan ook SSH installeren en carrier.plist overschrijven met een aangepaste versie: doe ik ook liever niet!

Ik wil namelijk geen Cydia en SSH.

Mijn vraag: is er een tool waarmee ik (via Wi-Fi of USB) door m'n iPhone 2.0.2 kan bladeren en dus carrier.plist kan vervangen, zonder dat ik extra software op m'n iPhone hoef te zetten??

Tnx

PS Heb iDemocracy getest, maar geeft aan m'n iPhone niet te kunnen vinden... Neem aan dat deze FW 2 niet zo leuk vindt??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 03:13
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demasterbaas Bekijk bericht
Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal voor spullen. Originele logo's en alleen software downloaden via App Store.

Dat gaat allemaal prima, er is alleen 1 GROTE ergernis: "Doorschakelen actief"

Nu kan ik Cydia gaan installeren en de fix downloaden: doe ik liever niet!
Ik kan ook SSH installeren en carrier.plist overschrijven met een aangepaste versie: doe ik ook liever niet!

Ik wil namelijk geen Cydia en SSH.

Mijn vraag: is er een tool waarmee ik (via Wi-Fi of USB) door m'n iPhone 2.0.2 kan bladeren en dus carrier.plist kan vervangen, zonder dat ik extra software op m'n iPhone hoef te zetten??

Tnx

PS Heb iDemocracy getest, maar geeft aan m'n iPhone niet te kunnen vinden... Neem aan dat deze FW 2 niet zo leuk vindt??
ifuntastic is de tool die je zoekt. Weet alleen niet zeker of het ook voor de nieuwe fw is maar geloof het wel. De app mount de phone net als itunes doet en zo kan je dus via die app met usb verbinding dingen in je phone veranderen.
  #3  
Oud 27-08-08, 09:49
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluescotch Bekijk bericht
ifuntastic is de tool die je zoekt. Weet alleen niet zeker of het ook voor de nieuwe fw is maar geloof het wel. De app mount de phone net als itunes doet en zo kan je dus via die app met usb verbinding dingen in je phone veranderen.
Werkt niet meer van firmware 2.0. Heb hiervoor ook betaald en ben er niets mee voor de moment.
  #4  
Oud 27-08-08, 15:27
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Werkt niet meer van firmware 2.0. Heb hiervoor ook betaald en ben er niets mee voor de moment.
Dat is best zuur idd als je er voor betaald hebt. Weet dat die extra service die je er bij kreeg idd best relaxed was maar niet noodzakelijk.
  #5  
Oud 06-09-08, 19:39
demasterbaas demasterbaas is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Was even een tijdje offline... Maar heb toch besloten opnieuw te installeren met Cydia erbij, dus is opgelost...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SFTP WeDict Wacko iPhone Apps 8 08-08-08 15:10
Online SSH/SFTP-tool: Loelink iPodder iPhone Apps 8 15-07-08 02:13
Foto: Foto transfer via sftp/ssh Fix Muziek, foto & video 3 21-05-08 10:48
sftp ssh gebruiken op de iphone via cradle?? microdesign iPhone algemeen 4 15-02-08 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.