//

TIP:met HFS httpfileserver bestanden van je computer openen iphone

TIP:met HFS httpfileserver bestanden van je computer openen iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Met dit gratis programma (wat al een geruime tijd bestaat en opensource is). Kan je via WIFI of via 3G (als je portforwarding aanzet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-08, 17:44
Bigbrother Bigbrother is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard TIP:met HFS httpfileserver bestanden van je computer openen iphone

Met dit gratis programma (wat al een geruime tijd bestaat en opensource is).
Kan je via Wi-Fi of via 3G (als je portforwarding aanzet op de router)
films,muziek,pdf's fotos etc etc bekijken op je Iphone.
Het programma is zeer klein en eenvoudig in gebruik.
Dit programma start je op vanaf je Windows pc en vanaf dat moment kan je via je Wi-Fi verbinding de bestanden benaderen via de browser van je Iphone.
Je kunt evt de bestanden/mappen die je erop zet beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord.
Het programma is eventueel ook goed te gebruiken bij Appstore programma's als b.v. Folders waarmee je doormiddel van een weblink bestanden kan opslaan op je iphone.

Probeer het eens het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is en mochten er vragen zijn.. stel ze misschien dat ik of iemand anders deze kan beantwoorden.
Succes

http://www.softpedia.com/get/Interne...e-Server.shtml

Laatst gewijzigd door Bigbrother; 06-09-08 om 17:45. Reden: opmaak ging verkeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-08, 22:41
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Als ik het goed zie is het een simpele webserver maar dan alleen bedoeld voor het uitwisselen van bestanden. Leuk en handig, maar ik krijg 'm niet zover dat hij mp3's en mp4's (video) op deze manier via Safari afspeelt. Jpeg's bekijken lukt wel.

Je kunt er niet mee bij het filesystem van je iPhone zoals ik eerst dacht.

Laatst gewijzigd door marcoblom; 06-09-08 om 22:54.
  #3  
Oud 07-09-08, 15:16
Bigbrother Bigbrother is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoblom Bekijk bericht
Als ik het goed zie is het een simpele webserver maar dan alleen bedoeld voor het uitwisselen van bestanden. Leuk en handig, maar ik krijg 'm niet zover dat hij mp3's en mp4's (video) op deze manier via Safari afspeelt. Jpeg's bekijken lukt wel.

Je kunt er niet mee bij het filesystem van je iPhone zoals ik eerst dacht.
MP4 bestanden is een probleem van de Safari browser ben ik inmiddels achter maar is bij mij optelossen door ze te hernoemen naar filenaam.MOV
alleen dat werkt niet bij alle bestanden, helaas zou je ze dan moeten converteren naar een bestand die wel gelezen wordt door de misschien wat beperkte safari browser. Overigens kan je ze wel sneltesten door ze naar de safaribrowser op je pc te slepen.
Wat betreft MP3 die ik op mijn pc heb staan werken (tot heden toe) wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestanden overzetten van Iphone naar computer Caszje iTunes 3 22-03-11 16:04
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.