//

Iphone app om al je appIcons aan te passen

Iphone app om al je appIcons aan te passen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben opzoek naar een tool of app waarmee je al je app icons kunt aanpassen. Ik weet dat er wel theme makers ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-08, 12:13
fireglow27 fireglow27 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Question Iphone app om al je appIcons aan te passen

Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een tool of app waarmee je al je app icons kunt aanpassen. Ik weet dat er wel theme makers zijn voor de iphone maar deze zijn allemaal voor de standaad icons en zijn meestal zonder presets van andere apps.
Ik weet ook dat je het zelf kunt aanpassen via ssh etc.maar omdit voor al mijn apps te doen is een beetje te veel werk =o).

Dus mijn vraag is: wie weet of er een dergelijk programma zoals candybar voor de mac maar dan voor de iphone?

Groetjes enzo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-08, 12:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Welkom hier op het forum. Mijn eerste vraag is eigenlijk of je al wel de moeite hebt genomen om te zoeken op dit mooie forum met een goed werkende zoek optie. probeer dat eerst eens en probeer je in te lezen in zoveel mogelijk berichten.

Wedden dat je zelf het antwoord zult vinden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 11-12-08, 12:24
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Klopt, ik ben naar iets soortgelijks op zoek. Via Winterboard bepaalde app icons wijzigen, die nog niet 'mee veranderen' met het thema dat ik er nu op heb staan.

Ik ga nu ZOEKEN!
__________________
* BLACK iPhone 3G * Don't mess with the best.
  #4  
Oud 11-12-08, 12:32
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

In een thema hoeven niet alle iconen te staan die jij hebt... En zorg wel dat de iconen precies zo heten zoals jij ze op je SpringBoard hebt staan.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 11-12-08, 12:50
fireglow27 fireglow27 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Welkom hier op het forum. Mijn eerste vraag is eigenlijk of je al wel de moeite hebt genomen om te zoeken op dit mooie forum met een goed werkende zoek optie. probeer dat eerst eens en probeer je in te lezen in zoveel mogelijk berichten.

Wedden dat je zelf het antwoord zult vinden
ik zoek en google me helemaal suf. maareh kan toch echt niks vinden(zoals ik vroeg) maar je zou toch haast moeten denken dat er toch zoiets dergelijks bestaat.

p.s.
Via wnterboard aanpassen vindt ik niet echt een oplossing, kan ik het netzo goed via een ssh sessie aanpassen.

wel bedankt voor de reacties natuurlijk
  #6  
Oud 12-12-08, 10:51
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Wat ik hinderlijk vind van Themes via Winterboard is dat ze lang niet voor alle apps een icoon hebben.
Ik heb dan ook aan degene gevraagd van wie ik een Theme heb of hij er een aantal kan bij maken voor de apps die nog geen icoon hebben.
Ik heb nog geen antwoord, dus ik hoop dat het wel kan.
Hij is immers degene die het gemaakt heeft en dus ook weet hoe die de andere kan bij maken.
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
Reageren

Labels
customize, icons



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe iconen aan te passen bij thema tj2307 Jailbreak apps en thema's 0 23-09-10 10:05
Video: Volume opname aan te passen? djsim69 Muziek, foto & video 10 01-07-10 20:36
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen greenbeauty Jailbreak apps en thema's 1 19-03-10 14:17
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) spruitje iPhone algemeen 1 04-12-09 08:27
(Title)properties zijn die aan te passen ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 5 30-05-09 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.