//

Agenda synchroniseren

Agenda synchroniseren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ik het goed als ik zeg dat de agenda van de Iphone alleen 1 richting op synchroniseert enwel van Iphone naar bijv. Outlook en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-10, 13:56
bukkie bukkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 32
Standaard Agenda synchroniseren

Heb ik het goed als ik zeg dat de agenda van de Iphone alleen 1 richting op synchroniseert enwel van Iphone naar bijv. Outlook en niet Vice versa

Graag een antwoord met eventueel instellingen als het wel kan

Alvast bedankt

Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-10, 15:00
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Ik gebruik hem met mijn macbook, en die synchronisatie is tweezijdig. Dus aangemaakt op de iphone gaat naar ical (naam van het programma soort outlook).
Zal waarschijnlijk niet uitmaken of je synchroniseert vanaf een mac of windows pc, synchronisatie zal tweezijdig zijn.
Check wel even in itunes als je iphone is aangesloten of de settings goed staan:
klik in itunes op je iphone, selecteer dan tabblad info en zorg daar dat alles daar goed staat aangevinkt.
ciao
  #3  
Oud 05-01-10, 15:56
noedie noedie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mail mail in outlook waar ik ook mijn agenda in heb. Met push berichten heb ik mijn mails in mijn telefoon. Als ik iet in mijn agenda zet gooit ie het naar de andere kant dus van outlook naar Iphone en van iphone naar outlook. geen instellingen nodig, alleen syncen.
Ik heb een windows Vista pc met outlook 2007.
  #4  
Oud 05-01-10, 16:14
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bukkie Bekijk bericht
Heb ik het goed als ik zeg dat de agenda van de Iphone alleen 1 richting op synchroniseert enwel van Iphone naar bijv. Outlook en niet Vice versa
Nee, je hebt het niet goed. De agenda app synchroniseert beide kanten op, afhankelijk uiteraard van je instelling bij het synchroniseren. Elke keer als je je iPhone aansluit op je pc/mac en synchroniseert met iTunes, dan wordt alles beide kanten op gesynchroniseert. Je kan zelfs OTA (over the air) synchroniseren met google agenda: Google Sync on your mobile phone
  #5  
Oud 05-01-10, 17:24
bukkie bukkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 32
Standaard

Ik ben nog niet zo lang met de Iphone bezig maar het gaat mij alleen om synchen vice verrsa van afspraken.Ik wil geen Outlook contactpersonen in mijn Iphone. Ik mail uberhaubt niet met de Iphone.Het enige dat ik dus wens te synchroniseren zijn mijn afspraken.
Ik zie nergens iets staan waarmee ik dat kan instellen. Van mijn Iphope naar Outlook gaat prima maar Otlook naar Iphone gebeurd er niets
  #6  
Oud 05-01-10, 21:41
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Als je je iPhone aansluit en iTunes opstart, dan moet je bij je iphone in itunes bij het tabblad "Info" "Agenda's synchronisere met:" aanvinken en ook "Alle agenda's". Mocht er dan alsnog niets gesynchroniseerd worden, dan denk ik dat er iets met de instellingen van outlook is.

De contactpersonen worden dan niet gesynchroniseerd. Deze worden ook niet gesynchroniseerd met een google exchange account als jij dat niet wilt.
  #7  
Oud 05-01-10, 22:47
bukkie bukkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 32
Standaard

Ik geloof dat dit me aardig duidelijk is. Heb inmiddels het instellingenscherm gevonden en de eerste sync vice versa is gelukt. Maar natuurlijk weer niet goe genoeg gekeken zodat nu ook mijn Outlook contacten er weer bij staan. Gelukkig is het niet echt terasjesweer dus we beginnen een dezer dagen weer van voren af aan. Tís ff wennen met een Iphone zeker nadat er verschillende Window phones in gebruik zijn geweest. Nu nog opzoek naar een verkennerachtig iets zodat ik wellicht de contacten op die manier kan wissen. Jullie allemaal bedankt. Had nooit zo ver gekomen zonder jullie
  #8  
Oud 06-01-10, 00:03
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

graag gedaan. Je had in hetzelfde info schermpje ff contacten synchroniseren moeten uitzetten volgens mij bestaat ook ergens de optie om alle contacten van je iPhone te wissen. Misschien ff op googlen
  #9  
Oud 13-01-10, 18:26
yesja yesja is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Bij mij gaat de agenda ook maar 1 kant op. Ik heb een G5 en ik heb ical. Het gaat wel van ical naar de iphone maar niet van de iphone naar de G5. Kan iemand me precies zeggen wat ik wel of niet aan moet vinken. Volgens mij doe ik alles goed en bij de mac support kunnen ze me niet helpen.

Het erge is, in aanvulling op volgende, dat de afspraak op de iPhone, niet alleen niet in de ical agenda zit maar na de synchronisatie ook is verdwenen op de iPhone.

Laatst gewijzigd door WDS001; 13-01-10 om 19:35. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #10  
Oud 05-01-11, 22:59
RobCor RobCor is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone synchroniseert alleen van Ical naar Iphone

Ik heb dit probleem ook sinds 17 december 2010. Is er iemand die een oplossing heeft?
  #11  
Oud 06-01-11, 12:22
RobCor RobCor is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard de agenda gegevens van mijn Iphone 3GS gaan niet naar de Imac

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobCor Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook sinds 17 december 2010. Is er iemand die een oplossing heeft?
Vandaag doet hij het ineens weer wel na meerdere dagen dat dit probleem zich heeft voorgedaan. Ik heb niets gewijzigd. Wel de tip gekregen om HERSTEL te doen in Itunes. Heb dit echter niet gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
Agenda synchroniseren peternuenen iPhone algemeen 6 20-12-09 17:45
agenda synchroniseren wilfrida iTunes 13 19-04-09 19:35
agenda synchroniseren op 2 pc's den_berten iTunes 9 12-03-09 13:29
Synchroniseren Agenda Joost146 iTunes 0 08-09-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.