//

Agenda

Agenda discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Windows XP, de agenda van Outlook synchroniseer ik met mijn iPhone. Tot nu toe geen probleem. Sinds vandaag zijn alle afspraken in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-10, 08:54
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard Agenda

Ik gebruik Windows XP, de agenda van Outlook synchroniseer ik met mijn iPhone. Tot nu toe geen probleem. Sinds vandaag zijn alle afspraken in mijn iPhone agenda echter een dag naar voren gehaald. Dat wil zeggen, afspraken die in mijn Outlook agenda bijv. (correct) op zaterdag 17-04-2020 zijn genoteerd, staan in de iPhone op vrijdag 16-04. Deze verschuiving geldt voor alle afspraken in het hele jaar. De kalender in de iPhone is op zich dus wel correct, alleen zijn alle genoteerde afspraken dus een dag naar voren gehaald. Opniew synchroniseren via iTunes helpt niet. Gisteren heb ik een update van Apple geinstalleerd (Safari en iTunes). Heeft het daar wellicht mee te maken? Wie heeft dit ook, en wat kan ik er aan doen? B.v.c.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-10, 09:08
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Nog ter aanvulling: als ik in de Outlook agenda een nieuw afspraak noteer op bijv. 19-04 dan wordt deze afspraak na synchronisatie via iTunes in mijn iPhone agenda op 18-04 gezet. Raadsel!!
  #3  
Oud 16-04-10, 09:19
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Heb dit probleem ook meerdere malen gehad met de standaard Calender app op de iPhone. Nooit een oplossing gevonden, soms was t wel en dan weer niet meer. Ik was het zat en heb Calengoo aangeschaft in de appstore. Wel wat prijzig (5,49), maar met een veel betere functionaliteit en 3 iPhones in huis, toch de moeite waard. Synchen met gmail gaat iig probleemloos, outlook geen ervaring mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 21:15
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.