//

taken outlook

taken outlook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb wat zitten zoeken naar hoe ik de taken van outlook kan gebruiken maar vind niet echt geen antwoord. De berichten dateren ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-10, 04:17
stéphanie21 stéphanie21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Question taken outlook

hallo,

ik heb wat zitten zoeken naar hoe ik de taken van outlook kan gebruiken maar vind niet echt geen antwoord. De berichten dateren ook van 2008 en 2009. Misschien is er ondertussen al véél veranderd

Met welk extra programmatje kan ik toch de taken gebruiken van outlook op iphone?

Voor alle duidelijkheid, ik wil geen andere agenda beginnen gebruiken of zo, enkele dus een to do list zou super handig zijn voor mij!! Mijn agenda is volledig aangevuld op outlook, alleen zo jammer dat die taken niet worden mee gesync

hopelijk brengt iemand me wat meer duidelijkheid!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-10, 12:24
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Je zal daarvoor moeten uitwijken naar andere applicaties. Apple ondersteunt Outlook taken niet. Ik wacht daar al op sinds de 1e iPhone. De applicaties van andere leveranciers werken niet lekker en vaak te omslachtig. Enige alternatief is om de agenda te misbruiken als een takenlijst. Dat werkt het snelst, maar je Outlook agenda op de computer kan daardoor wel rommelig worden. Misschien in OS 4.0. Heb hoop.
__________________
Are you ready for this!
  #3  
Oud 25-05-10, 14:33
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je kan gewoon een gratis ToDo app voor je iPhone scoren, maar dat is lastig te syncen met Outlook.

Ook kan je zoiets als Remember The Milk: Online to do list and task management proberen (wat alom eigenlijk als een van de beste cross platform task management systemen te boek staat) die je kan syncen met je Outlook en die ook nog eens een gratis iPhone app heeft (Let op! De gratis app is maar 15dagen geldig is tenzij je een pro account aanschaft).
Het is wat prijzig, maar als je dat niet erg vindt is het de beste oplossing.

Toodledo is ook een soortgelijke oplossing, die een betaalde app heeft maar volgens mij een gratis account (dus goedkoper in the long run).

Nog meer info is hier te vinden Taken synchroniseren tussen iPhone en MS Outlook - iPhone - iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 28-08-10, 14:34
damellie damellie is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Ook ik ben op zoek naar een fatsoenlijke synchronisatie van Outlook Exchange taken en notities naar de iPhone 4.
Ben op de zoektocht iMExchange, iMtasks en iMNotes van Index tegengekomen. Ik heb de Lite versie gedownload om te proberen. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit en het werkt met Exchange.

Wel een beetje duur als je iMtasks en iMNotes moet aanschaffen, wil je ook op de iPhone kunnen invoeren en wijzigen. Volgens mij is iMExchange op de iPhone alleen lezen van wat in Outlook staat.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn, die ervaringen hebben met deze apps.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
OUTLOOK ardanwen iPhone algemeen 8 14-01-09 14:44
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.