//

Backup SMS

Backup SMS discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een applicatie die backup's maakt van SMS-jes van iPhone naar PC. Ik weet het, die zijn er veel. Maar wat ik zoek is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-10, 16:10
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard Backup SMS

Ik zoek een applicatie die backup's maakt van SMS-jes van iPhone naar PC. Ik weet het, die zijn er veel.
Maar wat ik zoek is een applicatie die ook de foto's die meegestuurd zijn met een SMS opslaat. Dus zoiets als Tansee, maar dan inclusief de foto's. Nu wordt het hele bericht, tekst plus foto van dat bericht, overgeslagen in de backup. Ook PC Suite doet alleen tekst.
Iemand??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 11:39
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

schopje, ook interesse in
  #3  
Oud 26-08-10, 04:24
Kjiee Kjiee is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik wil ook wel advies!
  #4  
Oud 26-08-10, 15:58
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik heb intussen eens een mailtje gestuurd naar Tansee met de vraag of er (ooit) een versie komt die idd doet wat ik (en anderen dus blijkbaar ook) wil.

Antwoord:
Hello,
Now our software can only transfer text file. But it will copy the pictures in the future. We will update the software.
Regards,
Tansee support team

Kwestie van wachten dus.....
  #5  
Oud 08-09-10, 01:31
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Maakt iTunes hier geen backups van? of bedoel je zodat je er random access toe hebt?
  #6  
Oud 09-09-10, 17:14
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

iTunes maakt er waarschijnlijk wel een backup van maar dat is niet zo toegankelijk als bv Tansee Transfer SMS. Dit programma laat de backup zien zoals het ook te zien is op de iPhone zelf, maar dan met de beperking dat een bericht met foto niet opgeslagen wordt.
  #7  
Oud 10-09-10, 02:59
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

PhoneView van Ecamm is een zeer goede applicatie. Kost 20 dollar. Maar je kan het gebruiken op al je machines en icm al je iPhones en iPod Touches.

http://www.ecamm.com/
  #8  
Oud 13-09-10, 11:33
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

PhoneView is alleen geschikt voor MAC. Voor Windows zou TouchCopy gebruikt kunnen worden: Transfer Music from iPod to iTunes. Copy any iPod to PC or Mac. iPod rip..
Helaas alleen nog duurder ($ 25,-). Volgens de info zou dit zowel SMS als MMS opslaan.
  #9  
Oud 02-11-10, 10:52
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Voor wie nog geinteresseerd is; ik heb (de ook hier op het forum wel eens vermelde) iTwin programma gekocht (12,90 euro).
Dit programma slaat sms/mms op als PNG files (zie screenshots: http://www.i-twin.de/en/screenshots)
De iPhone moet dan wel via OpenSSH verbinding hebben. Ook komt er de mogelijkheid om op te slaan in HTML, waarbij ook de foto's opgeslagen worden. Nu is de HTML optie er al wel, maar nog niet met de foto backup.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen sniffertje Archief 1 27-04-10 17:06
Volledige backup & restore (incl. SMS) wdekreij iPhone algemeen 4 18-07-09 14:44
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup Thyzb iPhone algemeen 0 18-06-09 22:42
Verwijdere sms-en herstellen van backup op pc? Giel538 iPhone algemeen 2 15-11-08 21:23
SMS Backup Daros Unlock [archief] 5 28-01-08 01:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.