//

Remote probleem

Remote probleem discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben hier al een paar dagen mee bezig, en het wil niet lukken, misschien hebben jullie een oplossing: Ik heb een iPhone met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-10, 18:56
Martyvr6 Martyvr6 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Berlijn
Berichten: 1
Standaard Remote probleem

Hallo,

Ik ben hier al een paar dagen mee bezig, en het wil niet lukken, misschien hebben jullie een oplossing:

Ik heb een iPhone met 4.1 software een sony vaio laptop met windows 7 (64), de nieuwste itunes versie en Nod 32 antivirus, een experiabox en nog 2 andere laptop's.
Nu heb ik remote op de iPhone gezet. En als ik op mijn sony dan itunes open word de telefoon niet zichtbaar.
Als ik op een andere laptop, in hetzelfde netwerk, itunes open dan word ie wel gelijk zichtbaar. Ook op deze laptop staat windows 7.
Op de sony heb ik alle beveiliging uitgezet en de poorten opengezet op de router, maar niks helpt. Heeft iemand van jullie misschien enig idee hoe ik het aan de gang kan krijgen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-10, 17:40
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

door remote op uw iphone te zetten wordt die toch niet zichtbaar in uw itunes? de enigste keer dat ik mijn ipod touch heb gezien in mijn itunes was toen ik een nieuwe bibliotheek wou toevoegen in mijn remote op mijn touch, maar eens die bibliotheek was toegevoegd verdween mijn touch in itunes en kon ik mijn itunes vanop mijn touch bedienen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Vista / Remote / AirPort Express / iTunes [probleem] neoMagic iTunes 15 12-08-11 20:12
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren jong iPhone algemeen 0 06-02-10 14:42
iPhone remote muis probleem!! Dkariene iPhone Apps 3 01-01-10 22:07
remote voor itunes probleem ampeter iPhone Apps 9 21-02-09 08:12
remote via pc poeske iPhone Apps 5 26-07-08 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.