//

Click and buy omzetten?

Click and buy omzetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke iemand had me op m'n iTunes acc gehackt en mij aardig in de problemen gebracht. Ik heb het wel opgelost door met click and ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-11, 17:29
Myzelf667 Myzelf667 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard Click and buy omzetten?

Oke iemand had me op m'n iTunes acc gehackt en mij aardig in de problemen gebracht. Ik heb het wel opgelost door met click and buy te bellen maar ze hebben mijn account dus geblokkeerd en ik kan nu niks meer downloaden of updaten zoals whatsapp op m'n iPhone en andere dingen op de iPad... Weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 20:13
Djinn Djinn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 53
Standaard

Hi,

Contact opnemen met iTunes en vragen om credits voor de "Unauthorised purchases", het beste is gelijk alle id's van de niet geauthoriseerde transacties meesturen.
Zodra iTunes de credits aanbied aan Click & Buy zal je openstaande saldo daarmee wegvallen. Grote kans dat je nog EURO 15 admin kosten krijg van C&B omdat ze het saldo niet hebben af kunnen schrijven, gewoon even contact opnemen met C&B en dan is dat ook opgelost.

Zodra alles is opgelost zal C&B je account automatich weer activeren.

Succes
  #3  
Oud 03-11-11, 15:33
Myzelf667 Myzelf667 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard

Dankjewel voor je reactie, administratie kosten zou ik niet krijgen, ik had een schuld van +- 800 euro, heb click and buy erover gemaild en opgelost met ze waardoor ik nu geen schuld meer heb. Maar het probleem was als ik een app wilde downloaden( gratis app), dan vroeg die als ik op de pc wou gaan en de betaal metode wou veranderen, dat wilde ik al doen maar toen zag ik bij transacties dat er nog 9,99 betaald moest worden..
Ik zal een screenshot sturen als ik weer thuis ben.

Thanks!
  #4  
Oud 10-11-11, 13:05
Rowena33 Rowena33 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Beverwijk
Berichten: 2
Standaard

ik heb het zelfde probleem en ik had C&B gebeld met mijn slechte Engels uitleg gehad dat ik nog maar 4,50 moest betalen druk ik weer op de verkeerde knop kan ik nog 5 werk dagen wachten voor dat het bij hun door dringt dat ik niet automatisch wil laten incasseren maar oké ik heb meteen weer gebeld dat ik het verkeerd had gedaan ik wil dus via een kaart gaan dan weet ik waar me geld blijft elke week een rekening van 12 euro of 15 euro is niet normaal meer ik kan nu ook niets update doen en baal er van dat het niet in Nederlands kan appel heeft me wel goed geholpen en hebben mij verzekerd dat als ik die 4,50 heb betaald dat mijn id van vergrendeling af gaat dus daar moet ik op wachten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Click and buy Giovanca iTunes 8 07-10-10 21:30
Click and buy June. iPhone Apps 4 01-01-10 16:48
click and buy callmeHK Archief 1 06-04-09 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.