//

iPhone 4S - geen verbinding met iTunes ..

iPhone 4S - geen verbinding met iTunes .. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen bij Mobistar mijn nieuwe iPhone 4S gaan halen .. Alles doorlopen tot "Verbind met iTunes" (om de kopie terug te plaatsen) maar dat wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 15:34
Kimagine Kimagine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone 4S - geen verbinding met iTunes ..

Vanmorgen bij Mobistar mijn nieuwe iPhone 4S gaan halen .. Alles doorlopen tot "Verbind met iTunes" (om de kopie terug te plaatsen) maar dat wil dus maar niet lukken .. Kan dit eventueel later nog? Wat ben 'k allemaal kwijt als 'k gewoon configureer als nieuwe iPhone?

Wat kan het probleem zijn? Heb allebei de toestellen al opnieuw opgestart, andere usb poort geprobeerd, .. Helpt allemaal niets. Werk overigens met een MacBook Pro ..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 Dylann iTunes 10 08-12-11 20:46
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone yuri0172 iTunes 19 11-01-11 23:36
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes Davidzoon iTunes 5 18-07-09 14:20
Iphone 3G geen verbinding met itunes gertu iTunes 1 04-02-09 13:30
Windows: Itunes kan geen verbinding krijgen met Iphone Arcon iTunes 10 26-06-08 09:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.