//

Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten?

Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone4 updaten naar ios5. Maar itunes ziet mijn iphone niet, denkt dat het die van mijn man is. Enige wat ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 22:17
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten?

Ik wil mijn iphone4 updaten naar ios5. Maar itunes ziet mijn iphone niet, denkt dat het die van mijn man is. Enige wat ik nu kan doen is hem synchroniseren als een nieuwe iphone.....Ben ik dan al mijn contacten, apps etc kwijt als ik dat doe ? Ik heb itunes al helemaal, volgens protocol, van mijn pc verwijderd en er opnieuw opgezet. Maar blijft hetzelfde probleem. Wie weet wat ik moet doen? Heb het internet al helemaal afgestruind naar een oplossing, helaas niet gevonden;-((

Heb windows Xp op pc en laatste itunes versie erop gezet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 23:27
spruitje spruitje is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 19
Standaard

Hm....reageert je computer wel als je hem aan computer hangt?
En even zo belangrijk...heb je een Mac of een PC?
  #3  
Oud 31-10-11, 23:41
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Tnx voor je snelle reactie;-)
Ik heb een pc met windows Vista. Mijn itunes herkent dat ik er een iphone aanhang, maar laat die van mijn man zien.....Melding is:
Deze computer is eerder gesynchroniseerd met een Iphone of een ander ios apparaat.

(Kan nu enkel uit de 2 volgende mogelijkheden keizen
- Als een nieuwe Iphone configureren
- Herstellen vanaf de reservekopie van (aanvinkscherm) Bernard (is die van mijn man)

Mijn pc herkent een extern apparaat en ik kan wel (foto/video)bestanden van iphone importeren in pc, buiten itunes om!
Tis zo raar!!
  #4  
Oud 31-10-11, 23:52
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

volgens mij is dat gewoon het basis process als je een nieuwe iphone er op aansluit(die in iedergeval voor de computer nieuw is.
en kan je dat gewoon annuleren/overslaan.
  #5  
Oud 31-10-11, 23:56
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

ik moet 1 van de 2 mogelijkheden selecteren anders kan ik niet verder! Ben bang als ik de optie, als nieuwe iphone configureren, kies mijn iphone terug wordt gezet naar fabrieksinstellingen en dus alles wat erop staat kwijt ben. Heb ondertussen al wel al mijn contacten doorgemaild en foto's op mijn pc gezet....dus belangrijkste is safe;-).

Nog ideetje?
  #6  
Oud 31-10-11, 23:59
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Volgens mij moet je rechts in een hoekje overslaan zien staan.
Even kijken .

Je hebt geen reserve kopie op de computer opgeslagen?
  #7  
Oud 01-11-11, 00:10
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

staat er niet....Hij wil mijn iphone configureren...volgens mij denkt itunes dat hij mijn iphone nog nooit eerder heeft gezien!
Nee heb geen reservekopie... de allereerste keer toen ik hem configureerde met itunes was al een crime. Heb me er niet meer aangewaagd, maar nu wil ik die update, dus moet ik wel. Ga nu toch maar proberen via de eerste optie...
  #8  
Oud 01-11-11, 00:16
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

misschien een andere computer proberen ?
Want heb is een keer bij mijn vriends zijn macbook wel de naam van de iphone gekregen er stond alleen bij dat de computer niet gemachtigd is.dus misschien proberen te machtigen of rechtermuisknop op iphone?
  #9  
Oud 01-11-11, 00:21
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

heb het ook op een andere pc geprobeerd, zelfde probleem. Ben nu aan het synchroniseren, via optie 1 en hij ziet nu wel mijn iphone....Misschien druk gemaakt om niks? Is nu ff afwachten tot hij klaar is, of ik alles nog heb! Tnx voor het meedenken!!!
  #10  
Oud 01-11-11, 15:53
lobarlabel lobarlabel is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Bedankt allemaal voor het meedenken! Het is gelukt mijn iphone te synchroniseren, als nieuwe iphone, en de update te doen. Alle info op mijn iphone is behouden! EN meteen een reservekopie gemaakt;-)
Reageren

Labels
synchronisatie problemen, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Windows7 herkent mijn iPhone niet, iTunes wel. Birdieman1 iTunes 31 09-05-10 17:31
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 19:45
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.