//

Click and Buy Account kan niet aanvinken

Click and Buy Account kan niet aanvinken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben in iTunes bezig een Store Account aan het opmaken! ik heb geen Creditcard! Maar waarom kan ik de Click and Buy account niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-11, 17:44
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation Click and Buy Account kan niet aanvinken

ik ben in iTunes bezig een Store Account aan het opmaken!
ik heb geen Creditcard!

Maar waarom kan ik de Click and Buy account niet aanvinken en verder gaan?

Enige wat je kan aanvinken is, Master-/Visa en American Express Card!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 17:58
quip's schermafbeelding
quip quip is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

click and buy niet aan beginnen !!! heb ik en heel veel mensen met mij veel problemen mee gehad !! haal nu gewoon een i-tunes giftcard op en wissel die in .. je kunt ze zelfs online kopen. hoef je de deur ook niet uit
__________________
mislukken is zoveel mooier dan nooit proberen !
  #3  
Oud 01-11-11, 18:10
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quip Bekijk bericht
click and buy niet aan beginnen !!! heb ik en heel veel mensen met mij veel problemen mee gehad !! haal nu gewoon een i-tunes giftcard op en wissel die in .. je kunt ze zelfs online kopen. hoef je de deur ook niet uit

thnX

Europese iTunes Gift Cards online kopen
  #4  
Oud 01-11-11, 18:43
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Beste Mensen

Ik heb hetzelfde probleem. Allereerst mijn verhaal: Ik wilde vanaf vakantie een kaartje sturen met de Cards app. Dit bleek niet te werken. Ik kreeg een foutmelding op mijn iPad dat mijn account niet volledig was ingevuld. Dus ik naar de store instellingen. Hier heb ik perongeluk mijn clickandbuy instellinen verwijdert. Ik kon dit via de iPad niet meer oed krijgen omdat clickandbuy geen optie is in de mobiele account pagina. Dus ik thuis achter iTunes. Hier heb ik mij aangemeld en geklikt op betaal info bewerken. Hier kan ik niet op ClickAndBuy klikken. De optie wordt gewoon niet geselecteerd. Als ik er snel op klik dan crasht iTunes. Ik dacht: Zal wel aan mijn laptop liggen" Dus ik heb op mijn werk het ook geprobeerd, maar hier hetzelfde probleem. Ik wil wel gebruik maken van clickandbuy want dit doe ik al 3 jaar probleemloos. Dus heeft iemand een idee? Ik heb ook al via de webpagina geprobeerd, maar hier is clickandbuy ook geen optie. Alvast bedankt.
  #5  
Oud 01-11-11, 18:48
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 Bekijk bericht
Beste Mensen

Ik heb hetzelfde probleem. Allereerst mijn verhaal: Ik wilde vanaf vakantie een kaartje sturen met de Cards app. Dit bleek niet te werken. Ik kreeg een foutmelding op mijn iPad dat mijn account niet volledig was ingevuld. Dus ik naar de store instellingen. Hier heb ik perongeluk mijn clickandbuy instellinen verwijdert. Ik kon dit via de iPad niet meer oed krijgen omdat clickandbuy geen optie is in de mobiele account pagina. Dus ik thuis achter iTunes. Hier heb ik mij aangemeld en geklikt op betaal info bewerken. Hier kan ik niet op ClickAndBuy klikken. De optie wordt gewoon niet geselecteerd. Als ik er snel op klik dan crasht iTunes. Ik dacht: Zal wel aan mijn laptop liggen" Dus ik heb op mijn werk het ook geprobeerd, maar hier hetzelfde probleem. Ik wil wel gebruik maken van clickandbuy want dit doe ik al 3 jaar probleemloos. Dus heeft iemand een idee? Ik heb ook al via de webpagina geprobeerd, maar hier is clickandbuy ook geen optie. Alvast bedankt.

als goed is is er een storing of apple gaat C&B eruit kicken... want er zijn honderden mensen die nare ervaring hebben opgelopen met C&B..

Dat is ff afwachten.. probeer het dagelijks... na een week of 2 weten we meer denk ik
  #6  
Oud 01-11-11, 19:02
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Mooi is dat. Ik heb helemaal geen zin in een Credit Card. En ik wil eigenlijk snel wat aanschaffen. Weet iemand of een iTunes gift card gelijk naar je word gemaild? Of word die opgestuurd? Want ik heb hem nu nodig...

Ik vind het trouwens vreemd dat Apple niets anders heeft dan een credit card en click and buy. Maargoed. Bedankt voor de reactie.
  #7  
Oud 01-11-11, 19:05
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 Bekijk bericht
Mooi is dat. Ik heb helemaal geen zin in een Credit Card. En ik wil eigenlijk snel wat aanschaffen. Weet iemand of een iTunes gift card gelijk naar je word gemaild? Of word die opgestuurd? Want ik heb hem nu nodig...

Ik vind het trouwens vreemd dat Apple niets anders heeft dan een credit card en click and buy. Maargoed. Bedankt voor de reactie.
\\


gelijk on screeen krijg je code en ook per email
  #8  
Oud 01-11-11, 19:52
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard

Ik heb een itunes card gekocht. Het moet maar ff
  #9  
Oud 03-11-11, 19:18
AppleIneke AppleIneke is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Zelfde probleem hier. Ik ben maar overgestapt op een itunes card. Nu nog ff uitvogelen hoe ik min c&b kan blokkere.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. paultje360 iTunes 22 19-01-12 20:31
Click and Buy niet aan kunnen vinken?? vincent1981 iPhone algemeen 7 02-11-11 16:06
uw huidige click&buy account is niet langer geldig missvirusje iPhone Apps 11 18-09-10 16:07
Mac OS X: iTunes account zonder click and buy of creditcard MichaelJ iTunes 1 17-08-10 22:20
NL account zonder credit cards en click&buy? phoenix555 iPhone Apps 3 16-01-09 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.