//

Na reservekopie geen sync mogelijk

Na reservekopie geen sync mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd naar IOS 5.0.1, allemaal leuk natuurlijk maar hierna liep me toestel vast. Uitgezet, toen weer aan.. en toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 23:59
22Roy 22Roy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Question Na reservekopie geen sync mogelijk

Hoi!

Ik heb vanmiddag de update uitgevoerd naar IOS 5.0.1, allemaal leuk natuurlijk maar hierna liep me toestel vast.

Uitgezet, toen weer aan.. en toen vroeg itunes : "Uw iphone configureren" dit is ook het scherm wat ik te zien krijg in Itunes. Hierna heb ik mijn reservekopie teruggezet en toen dat klaar was dacht ik hem te kunnen synchroniseren omdat al mijn apps weg waren.

Ik krijg in Itunes nu echter alleen bij mijn iphone het scherm te zien van "Uw iphone configureren" en ik kan hier dus niet synchroniseren en alles over zetten..

Iemand die weet wat ik nu zou moeten doen ?

Groeten,
Roy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 12:37
22Roy 22Roy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard

Hoi

Heb inmiddels zelf het probleem opgelost door gewoon te kiezen voor nieuwe instellingen, je begint dan helemaal vanaf 0. Daarna kun je gewoon synchroniseren met itunes om alles er weer op te zetten.

Ciao
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen 3G geen APN mogelijk tmobile abo help aub ABKtje Odido (T-Mobile) 3 09-05-11 20:11
Mac OS X: Geen reservekopie mogelijk Greeneyes iTunes 10 09-10-10 14:43
Sync Outlook 2002 met Iphone 3G OS 4.x mogelijk ?? Rob_NL iTunes 0 28-07-10 14:21
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) boschc iPhone algemeen 7 03-04-10 16:14
Geen sync meer mogelijk met ical na Leopard EDB iTunes 2 01-12-07 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.